Mijn partner is beledigd hahaha. Maar snap wel wat je bedoelt, it’s everywhere. Maar blijf hem wel lekker vinden bij hem
Lancome Hypnose
Allure Sports
Ik vind Eau de citron noir van Hermès echt heerlijk!
jo malone pomegranate noir
Absoluut @Desalnietteplus, m’n vriend heeft hem op (hoe de fuck hebben mannen zo’n fles zo snel leeg) en ik ga nieuwe voor hem kopen!
Dit was jaren mijn alltime favorite, ook van mijn vriend. Maar toen werd ik zwanger en heel ziek/misselijk, en nu kan ik die geur niet meer verdragen Ik heb het nog een paar keer geprobeerd maar het herinnert me meteen aan mijn ziekenhuis opnames en maakt me echt misselijk. Zo zonde! Ook wel bizar hoe een geur zoveel teweeg kan brengen. Ik heb echt veel parfums die me terug voeren naar een bepaalde vakantie of kerst oid.
Stom hé, ik heb een keer dronken kots geur proberen te verbergen met Black Opium van YSL, die geur kan ik ook echt niet meer hebben daardoor
Oh dat is rot! Die ruik je ook nog wel best veel om je heen denk ik
Ja, vooral met stappen ook!
Oh ik dacht dat het man eigen was om alles (eten, shampoo, douchegel, dagcreme) binnen no time op te hebben.
Zara heeft ook vaak hele lekkere mannen parfums! En mijn man heeft sport oid van de body shop die is ook heel nice! Verder vind ik eternity van CK ook echt mega lekker
Ik heb hem opnieuw besteld en nu de 100ml.
Ik heb Floris - Sirena gekregen, echt een heerlijk zomergeurtje.
Had nog een paar douglas bonnen liggen en heb daarvoor Lazy Sunday Morning van Maison Margiela gekocht, m’n lievelingsgeuren zijn Narciso Rodriquez Poudree, JHAG not a perfume en Clean Skin, en deze geur ligt volgens mij wel een beetje in die lijn. Komt volgende week binnen en ben benieuwd!
Ik ben op zoek naar een parfum die ruikt naar monoi de tahiti. Ik weet dat yves rocher zo’n lijn heeft, maar wil eigenlijk een dierproefvrij merk…
Is deze misschien wat voor je? Ruikt heel subtiel naar kokos, maar toch fris. En vind ik ook echt zo’n eilandgeurtje.
Edit: oh dierproefvrij zeg je, dat weet ik niet hoe dat hierbij zit…
Ik vind soleil blanc van Tom Ford erg naar monoii ruiken! Wel heel prijzig helaas maar blijft echt de hele dag hangen. Het proberen waard misschien!
De meeste gangbare parfummerken zijn in handen van grote conglomeraten (Estée Lauder, L’Oréal, LVMH…) die wereldwijd actief zijn en dus ook in China, waardoor hun cruelty free-status onzeker is.
Ik denk dat de parfums van Adopt qua prijs-kwaliteitverhouding wel in lijn liggen met Yves Rocher. Bij Douglas vind je Fleur de Tiaré (ruikt waarschijnlijk sterk naar monoï), en Sunny Vibes (kokos, geen monoï). Op hun eigen site (ze verzenden ook naar NL) hebben ze een hele lijn.
Dierproefvrije parfum is bij mij eigenlijk het enige wat ik nog moeilijk te vinden vindt. Net omdat geur ook zo persoonlijk is en ik nogal gevoelig ben voor geuren. Bedankt voor de opties in elk geval! Ik woon in België trouwens. Wordt adopt hier niet bij Di verkocht?
Ohh da’s gemakkelijker ja, inderdaad bij Di! Daar hebben ze ook Solinotes, kun je Tiaré misschien proberen. Solinotes claimt ook dierproefvrij te zijn.