Pizza topic

Satesaus ben ik ook wel nieuwsgierig naar :see_no_evil:

Maar bietenburgers zijn ook eigenlijk nooit een succes :open_mouth:

1 like

Stukjes deeg frituren en dan honing en discodip, lekker en echt heel creatief. Maar meestal ben ik niet zo creatief want de beste pizza is gewoon een focacia met enkel wat olijfolie, zeezout en kruiden.

2 likes

Ik vind het echt lekker. Ziet er alleen niet echt smakelijk uit haha

1 like

Ik zie echt een pizza voor me met ijsjes slagroom en churros🙈

Mascarpone + mozzarella + salsiccia + kerstomaten + rucola
Tomatensaus + mozzarella + chorizo + zwarte olijven
Tomatensaus + mozzarella + spinazie + spiegeleitje in het midden

En artisjok maakt ook alles beter <3

1 like

Vroeger deed ik wel eens plakjes knakworst op mijn pizza. Zou het nu nooit meer doen :joy:

1 like

Er zijn ergere combinaties :see_no_evil: Domino’s met hun boerenkool rookworst pizza

Philadelphia ipv tomatensaus, gorgonzola, mozarella, bacon, pistache

1 like

Ik vind zelf augurk altijd heeeel lekker op pizza! Met ui, kappertjes en tonijn :slight_smile:

1 like

Dit doet me denken aan de currywurst pizza die ze vroeger tijdens het ek/wk bij de (duitse?) lidl hadden:

Die was eigenlijk best wel lekker. Beetje pittig door de lading currypoeder die er overheen zat maar dat maakte het juist beter.

Ik herinner me nu ook nog een pizza die ik ooit in duitsland heb gehaald met gele curry erop. Dus echt zoals indiase curry met stukjes kip. Was ook een dikke prima maar die verkopen ze ook al lang niet meer helaas.

1 like

Ik zag een paar maanden terug bij Lidl nog pizza’s frikadel speciaal liggen. Geen idee of die er standaard zijn!

Ja klopt die heb ik ook gezien. Waren tijdelijk. Maar dat is weer anders dan die curryworst pizza’s. Ik hou ook niet echt van frikandel speciaal. Al heb ik wel een paar keer een gewone pizza met kaas, tomatensaus, curry en frikandel gegeten. Dat vind ik dan wel weer lekker (en ideaal kater voer).

1 like

Pizza met amerikaanse of Hollandse gerechten erop hoor je nu wel vaker, maar Indisch / aziatisch is ook eigenlijk wel een goed idee🙈

Pizza met Indische kip of babi pangang ofzo😋 of curry

Nasi of bami lijkt me niet zo😅

1 like

Zou broodsalades ook werken? :thinking:

Dunne plakjes of brokken gekookte aardappel, feta, tijm en mozzarella

1 like

https://www.jumbo.com/jumbo-asian-food-festival-babi-ketjap-260g/226724BAK/

Maar met babi ketjap ofzo lijkt me best lekker? :thinking:

Bij onze pizzeria heb je een pizza met knakworst en patat. Fantastisch katervoer

2 likes

Ik heb net een pizza gemaakt van zo’n bloemkool pizzabodem, tomatensaus, geraspte kaas, bbq saus en pulled chicken. Dat laatse had ik nog over van gisteren. Ofja ik had drumsticks met oa ketjap, sambal en gember in de slowcooker gemaakt en het restant vandaag omgetoverd naar pulled chicken.
Denk dat dit wel tot een van mijn nieuwe favoriete pizza’s hoort

1 like

Klinkt goed! :heart_eyes:

1 like