Pizza topic

Wat zijn de lekkerste of crratiefste pizzatoppings?

Eens een keer wat anders dan salami, tonno en hawaii :see_no_evil:

Had er laatst eentje met schnitzel, was wel krokant en lekker.

1 like

Over bijna elke pizza vind ik honing lekker…

3 likes

Dat klinkt eigenlijk best lekker :see_no_evil:

Niet gezond, maar: creme fraiche ipv tomatensaus, en dan een flinke lading groente (champignons, paprika, ui), met gorgonzola en jong belegen kaas.

3 likes

Parmaham en rucola, of rucola met gerookte zalm

2 likes

Kip, gorgonzola en jalapeño :drooling_face:

1 like

Vind zelf de combi met frikandel speciaal minder geslaagd, dat hoort toch echt bij patat🙈

Wil binnenkort eens kijken of smeerkaas met kruiden erop lekker is

Geitenkaas en salami en paprika

  • parmaham, ui, strooikaas (want die kaas wordt lekker krokant), pijnboompitjes en rucola
  • kaas en banaan

Banaan en kaas? Oke nee dat lijkt me toch niet lekker😅 al heb ik ook nog nooit gebakken banaan gegeten

Hier hoef ik geen ‘formaat maaltijd’ van, maar een kleintje met nutella en banaan is erg lekker als toetje!

Die combi snap ik maar niet met kaas🙈

Haha, was ook geen reactie op de banaan en kaas, maar gewoon een nieuwe reactie waar ik toevallig aan dacht toen iemand banaan noemde :sweat_smile:

1 like

Ik doe vaak artisjokharten, paprika, rode peper in kleine stukjes, zongedroogde tomaat, olijven, kappertjes en vegan pesto.

1 like

Onbewuste cravings? :yum:

Een laagje zuivelspread (ipv tomatensaus), en dan bedekken met plakjes biet, geitenkaas, walnoten en honing.

2 likes

Mozzarella, gorgonzola, vijg en parmaham en dan na het bakken nog balsamicosiroop is mijn favoriet :heart_eyes:

2 likes

Bieten is ook zoiets waar ik slechte ervaringen mee heb😅 zoals die bietenburgers van de jumbo die waren vies🙈

  • döner
  • satesaus (+ gewoon kaas en tomatensaus)
  • spaghetti of andere pasta
  • frietjes
  • margherita met knoflook of chili saus
  • frikandel
  • geroosterde (punt) paprika en mozzarella
  • zalm (eventueel marineren in chilisaus of teriyaki), spinazie, mozzarella, cherry tomaatjes
1 like