Sorry ik reageer op een heel oud bericht maar ik heb hem ook gemaild mbt een consult. Hoe was jouw ervaring?
Zijn er andere meiden die een bolle/brede neus hadden (dus geen kraakbeen operatie)?
Eerdere operatie
5 jaar geleden heb ik bij een Rotterdamse chirurg mijn neus laten doen. Wel een zeer subtiele neustip-correctie. Ik had een hele bolle neus maar wilde tegelijkertijd niet voor een te ingrijpend verschil gaan, durfde ook niet echt. Tegenover collega’s/omgeving. Nu denk ik echt: zo stom!
Heb spijt en wil uitzoeken en achterhalen of ik het opnieuw wil laten doen. Of dat ik het zo laat.
Als ik naar de beloofde uitkomst van toen kijk (foto’s van voor/na) vind ik dat het niet zo strak is geworden als hij had toegezegd. Maar ik sluit niet uit dat het ook komt doordat ik herhaaldelijk aangaf dat ik het heel natuurlijk wilde hebben.
Verder ben ik erachter gekomen dat een bolle/brede neus (dikke huid ook) een heel andere operatie is, in vergelijking tot een bobbel of meer kraakbeen. Het wordt over het algemeen als lastiger ervaren.
Kortom, vlg mij is dokter Stubenitsky echt de beste in NL?
Of wordt hij ook een beetje “gehypet” als je kijkt naar vloggers (Selma Omari/Bruna bear etc). Tnx!