Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ik zou het ook graag willen maar ben zo bang voor migratie en een filler snor. Hebben jullie daar geen last van? In mijn omgeving zie ik eigenlijk alleen maar mensen met een duck face nav lipfillers. Terwijl ik het liefst ook een natuurlijk effect zou willen

Als het goed gedaan wordt dan valt het helemaal niet op, dus logisch dat je dat niet ziet in je omgeving :slight_smile:

4 likes

Hahaha lol ja, zo volkomen logisch en toch nooit in me opgekomen :see_no_evil:

2 likes

Volgens mij heb ik wel even gekoeld met ijs maar hielp dat niet, had het misschien langer moeten doen.

@Zora nee, bij mij is het echt maar een klein verschil, ik heb expres niet teveel genomen de eerste keer want ik wil ook echt geen duckface. Heb (denk daarom) ook geen fillersnor of migratie.

2 likes

Met 1 ml krijg je ook niet direct een filler snor of migratie? Ik heb de eerste keer wel 1 ml gedaan (binnenkort weer na 3 jaar, nu volledig uitgewerkt).
Het ligt ook echt aan de manier van injecteren.

Ik raad wel echt aan naar een goede arts te gaan en niet voor een goedkope deal te gaan.

3 likes

Ik ben wel benieuwd of mensen hier voor en na foto’s van hun lip filler willen plaatsen! Alleen je mond is best anoniem denk ik haha

2 likes

Ik heb mijn afspraak begin oktober maar wil het liefst deze week nog hahaha. Stoor me echt aan mijn dunne lippen, vooral hoe het eruit ziet op beeld.

@Kauai

Ik post hier überhaupt nooit foto’s van hoe ik eruit zie :grimacing: dus durf ook niet perse een before en after te posten

3 likes

Dat soort foto’s vind je vaak genoeg op de website van cosmetisch artsen.

1 like

Als je het doodeng vindt moet je het misschien niet doen…
het is geen verplichting om volle lippen te hebben en je moet je er wel goed bij voelen natuurlijk

5 likes

Nja dood eng is misschien lichtelijk overdreven. Vind het gewoon heel spannend, maar dat lijkt me niet meer dan logisch.

Nou ik vind dat eigenlijk helemaal niet logisch en juist een teken dat je het misschien niet moet doen. Maar misschien hebben anderen daar andere ervaringen mee.

3 likes

Ik vond het de eerste keer ook heel spannend en vond het in het begin ook wel even wennen maar toch blij dat ik het gedaan heb. Een goede arts zal je ook niet verplichten het te doen en met je meedenken.

Veel klinieken bieden ook de optie voor een gratis consult met eventueel direct behandelen. Zou je eens naar kunnen informeren @Espoir

1 like

Ik heb maandag een afspraak voor Botox in m’n voorhoofd. Erger mij aan die komende rimpels en hoop het hiermee wat te verzachten. Vind het wel spannend hoor, met name of het pijnlijk is of niet.

5 likes

Neejoh je staat zo weer buiten, vind het altijd zo gek hoe snel het gefixt is

4 likes

Ik denk dat het prikken zelf in het totaal 2 minuten duurt.
De ene plek is gevoeliger dan de andere maar al tijdens het rechtstaan uit de stoel voel je er niets meer van.

Zoals @Sia zegt, je staat zo weer buiten.
Ik denk dat de afspraak bij de arts bij mij dik 5 minuten duurt.
Eerste keer is natuurlijk anders omdat je waarschijnlijk vragen hebt of omdat de arts uitlegd wat en waarom ze wil doen.

4 likes

Ik vind de frons niet zo pijnlijk. Hoger op het voorhoofd wel wat meer

1 like

Nou ben terug geweest en nog wat extra maar nu een week later beweegt het nog steeds. Heb ik zulke sterke voorhoofdspieren? :joy: :smiling_face_with_tear:

1 like

Hahaha niets qua verandering na een week?? blijkbaar heb je te sterke gezichtsuitdrukkingen idd haha. Wat zeiden ze bij de kliniek?

1 like

Kan ook gewoon zijn dat het type Botox niet werkt… bij mij al gebeurt helaas

2 likes

Ik heb het laatst voor het eerst gedaan en het viel me echt 100% mee. En ben super tevreden met het resultaat. Ik vind het zo intrigerend dat m’n spieren gewoon stil staan hoe hard ik ze ook probeer te bewegen. En het geeft me echt een mooi en natuurlijk effect.

3 likes