Podcasts (Deel 1)

Ik ben eindelijk aan de podcast van Monica Geuze begonnen en ik had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn. Het luistert lekker weg tijdens het wandelen.

2 likes

Ja inderdaad! Ik wil 'm zelf ook niet aanmaken ipv herkenbaarheid, en ik ben niet zo handig met excel


Ik heb een opzetje gemaakt. Jullie kunnen hem invullen en dan kan ik hem later organiseren. Even kijken of dit handig is :joy:

5 likes

Bedankt! Ik ga het bestand binnenkort even aanvullen als ik tijd heb.

1 like

Hahahaha oh jongens ik ben dus nog bezig met die Landhuis podcast en ik heb net die brief aan Boudewijn gehoord :joy::joy::joy: ik kan ook alleen maar jullie commentaren horen dan, ik kreeg echt een beetje de slappe lach. En die fucking Dini weer met haar naai-atelier, mijn God. Je zou hier echt een goede parodie op kunnen maken. (wel spannend verder hoor!)

6 likes

Ook geleerd van niets, iets te maken? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Als hier nog mensen zijn die graag naar No Such Thing as a Fish luisteren: https://www.nosuchthingasafish.com/live Ze komen naar Amsterdam en Groningen!

3 likes

Dank voor de tip! Ga nu beginnen aan de moord op Patrick.
Ik ga het bestand ook nog aanvullen als ik aanraders heb.

Ik ga ook eens even mijn favorieten bedenken voor in het document! Heb toegang aangevraagd :slight_smile:

Parodie klinkt fantastisch. Misschien een podcast die over naaien gaat, met allemaal misplaatste Brand in het Landhuis-metaforen?

6 likes

Hahaha! ‘Brand leerde me dat je van iets, niets kunt maken’.

10 likes

Lolol sorry voor deze live updates terwijl ik naar deze podcast luister, maar ik heb nu net de een-na-laatste aflevering geluisterd waar de vrouwelijke hoofdredacteur van Het Is Mij, Simon heel belangrijke documenten ontdekt en aan hem voorlegt terwijl zij allang bedacht heeft wat ze betekenen. En dan gaat hij even later met een andere journalist praten en die zegt tegen hem ‘wat goed dat je die documenten hebt gevonden’ en ik schreeuwde zowat over straat DAT HEB JIJ NIET GEDAAN MAAR JE HOOFDREDACTEUR. Maar ja het leven is als een naaimachine he, soms komt er een mooi kledingstuk uit maar dan heeft eigenlijk je moeder het gemaakt.

14 likes

:rofl:

1 like

Hallo hier spreekt de ziel van grace, helaas is ze overleden aan dodelijke cringe tijdens het luisteren van de laatste aflevering RIP.

5 likes

Lig je ook achter de voordeur?

2 likes

Ja kom ff podcast over me maken!

2 likes

Ik heb idd nu foto’s opgezocht en idd, de gezichten zijn wel anders dan ik me voorstelde bij de stemmen.

Ik vind het heel leuk, alsof je lekker met vrienden zit te kletsen. Vind wel fijn dat het niet zo zwaar of moeilijk is!

1 like

Damn honey, universiteit van Nederland, echt gebeurd en dan vooral de puberdagboeken.

Ik ben Invisibilia aan het b i n g e n
Wat tof, heel interessante onderwerpen en cool geëdit. En ze sturen kleurplaten mee met de nieuwsbrief, zodat je kunt kleuren tijdens het luisteren :heart: