Podcasts (Deel 1)

Dankjewel! Ik heb ze allemaal toegevoegd, nu heb ik weer wat te luisteren tijdens het sporten :grin:

1 like

Toen ik vorige week vertraging had met het vliegtuig had ik snel de eerste twee afleveringen van Espionage gedownload en ik vind het tot nu toe erg interessant. Heb nu voor de terug weg nog een paar afleveringen gedownload. Gaat over spionnen enzo. De eerste afleveringen gingen over the Rosenbergs, beroemde Russische spionnen in New York die er mede voor hebben gezorgd dat Rusland atoom wapens kon ontwikkelen.

30 minuten rauw van Ruud de Wild is met Rob Jetten vandaag @Krabsalade Moest meteen aan jou denken.

1 like

Ik heb in ander halve dag kofferbakmoord, blankenbergen tapes en brand in het landhuis geluisterd. Vooral de brand vond ik erg fijn luisteren! Zijn er meer soort gelijke in het Nederlands? Of is dit al heel vaak gevraagd haha

1 like

Ohh ik ben weer verder aan het luisteren naar Dissect. Zo indrukwekkend hoe die muziek tot stand komt, het is echt een kunstvorm. Ik luister nu het seizoen met Kanye.

4 likes

De moord op Patrick.

Oh en die ook nog in mijn te luisteren lijstje zit: Waarom

1 like

Ik ben begonnen met Dit Is Hoe Je Doodgaat, ook fictie. Vind hem spannend! Staat helaas wel alleen op Storytel.

Ik luister de laatste tijd veel naar ‘De eeuw van de amateur’. De afleveringen zijn behoorlijk lang en eigenlijk zijn het gewoon twee vrienden die ouwehoeren over van alles, maar het heeft toch iets gezelligs. Zit regelmatig grinnikend op de fiets/ in de bus/ op kantoor. Aanrader voor wie van kletspodcasts houdt :smile:

3 likes

Sorry ik blijf gewoon forever enthousiast over deze podcast en zeker het seizoen over Kanye. Het geeft het album weer zo’n nieuwe dimensie, echt zo geweldig. Luister het album sindsdien ook weer non stop :heart_eyes:

3 likes

Haha ik ben hier van de week aan begonnen maar voor mij voelt het steeds alsof ik ergens compleet middenin val, alsof ik echt cruciale info heb gemist of zo haha

Haha ja hier kan ik me wel in vinden, het voelt in het begin een beetje alsof je zomaar aansluit bij een vriendengroep ofzo. Na heel veel afleveringen luisteren zit ik er wel redelijk in :smile: Alleen sommige dingen snap ik nog steeds niet, bijvoorbeeld dat er een of andere oude, Friese vrouw is die heel vaak belt en brieven stuurt en hen geld geeft om uit eten te gaan enzo, terwijl ze elkaar helemaal niet kennen? Waarom? Wie is dit? Wat is de relatie tussen deze mensen? Zoveel vragen.

1 like

Ja ik vind het ook zo indrukwekkend. Ik was zelfs ontroerd van power, echt bizar wat een symboliek.
Edit: en over Frank Ocean vond ik het ook al zooo vet

1 like

@evenveel Wauw dit ziet er zo tof uit. Ik kende het helemaal niet maar wil meteen alles beluisteren! Kendrick, Frank Ocean, Kanye
 :star_struck:

2 likes

Zat ik helemaal klaar voor ontknoping van brand in het landhuis
 “dit hoor je in de volgende aflevering” maar ik zie die helemaal niet staan? Kan dat kloppen :frowning:

Het zijn zes afleveringen. Ik heb ze allemaal kunnen luister, wel al even geleden maar kan me niet voorstellen dat de laatste er niet meer opstaat.

edit: hier zie ik ze allemaal https://www.nporadio1.nl/podcasts/de-brand-in-het-landhuis

Oh thanks! Luister via Podcast app van iPhone, daar staan er maar 4.

Bij mij staan ze gewoon allemaal!

Ik ben zo dom, ik keek verkeerd

1 like

Ik luister nu de italiaanse maffia via de radio 1 podcast. Ook heel leuk!

1 like

Ja wel leuk maar een beetje basic. Ik denk dat het meer wat is voor mannen (mensen) die zich hier nog niet echt in verdiept hebben maar als je bijv. ook Damn Honey luistert dan denk ik dat dit niet ‘diep genoeg’ gaat voor je.

1 like