Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

Idk Kerro en ik zijn allebei Iers als ik het vriendelijk vraag mag ik ook wel een zetel denk ik

15 likes

Ja precies haha. Wie had dat gedacht. Tenzij ze natuurlijk toch liever een man het over laten nemen.

3 likes

Zin in haar ontmoeting met Poetin

6 likes

Vind het zón bizar idee dat gewoon bijna 1/3e van de mensen daarop gestemd hebben. Zo weinig diversiteit verwacht je toch niet als je met z’n allen in de rij staat te wachten voor het stembureau. Kan me er echt niks bij voorstellen.

8 likes

Op wie heb jij gestemd? (Anoniem)

  • CDA
  • Partij voor de Dieren
  • PVV
  • FvD
  • VVD
  • D66
  • BBB
  • Volt
  • Ja21
  • PvdA
  • 50plus
  • Groenlinks
  • SP

0 stemmers

Klopt, het is meestal werk kenmerkend voor dit soort grote binnenkomers, maar je weet maar nooit. Rechtszaken duren lang en dit blijft een belangrijk thema.

1 like

Dat bedoel ik, zelfs op dit forum diversiteit :joy:

4 likes

Ja was ontzettend benieuwd haha

2 likes
  • Ik heb niet gestemd en verdien een ban

0 stemmers

Even invullen Biebs, voor de volledigheid!

32 likes

Toen hij zei dat uit een peiling een paar weken geleden bleek dat de VVD de grootste was, dacht ik heel even “oh ik hoop het” en ik had nooit gedacht dat ik ooit voor de VVD zou rooten :sweat_smile:

1 like

Ook hier bbb stemmers :o

1 like

Ik vraag me af of ik als zeer binnenkort BBB provinciale Staten lid ook Boer Zoekt Vrouw een keer mag presenteren? Twee dingen waar ik echt heel goed in zou zijn

10 likes

Sorry heb van mijn fout geleerd. Over 2 jaar lig ik meteen voor dat stemhokje. Beloofd.

2 likes

Er hing hier bijna op elk raam een bbb poster :sweat_smile:
Maar goed wij hebben ook trekker optochten enzo haha. (Edit: positieve optochten met lampjes en kerstverlichting en voor de fun zegmaar)

1 like

Enig lichtpuntje vanavond is dat forum nu echt geĂŻmplodeerd is

35 likes

Welnee dit zijn oud CDA’ers en oud-VVD’ers en veel voormalig Forum-stemmers.

11 likes

een half uur geleden kwam de nos met veel sfeerbeelden. Maakte het ondanks de overwinning van de BBB in Overijssel het weer een beetje goed.

Brb ik ga even party crashen

3 likes

Wordt BBB de grootste in alle provincies?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Zou Caroline haar ring per ongeluk omgedraaid hebben?

1 like