Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

Gok in Utrecht niet

8 likes

Neeee dat geloof ik niet hoor. Die stemden op CDA.

2 likes

Alleen als je ook een promofilmpje opneemt voor Van Aartsma’s Krachtvoeding voor Runderen, dochtermaatschappij van AgriGlobal, een agrarisch wereldwijd miljardenconglomeraat.

3 likes

afbeelding

13 likes

Dit dus, lang leve de speld haha.

46 likes

Ah m’n vriend Derk!!

Edit: bij hem in de klas gezeten :laughing:maar vind het echt cringy om hem te zien

1 like

Ik gok Limburg PVV hahaha

1 like

Elke BBB talking head

afbeelding

6 likes

Niemand zei spies :(:frowning:

10 likes

Denk je echt dat een groep die bestaat op staats- en Europese subsidies normaal niet stemt?

4 likes

Halloooo welke provincie next tempo

5 likes

Waarom ben je niet gegaan?

2 likes

Caroline doet me altijd denken aan die overblijfmoeders van vroeger. Wat een weerzinwekkende gifgroene gelnagels heeft ze voor deze gelegenheid uitgekozen.

8 likes

Ik zit te denken wat de minst agrarische provincies zijn, Utrecht? Zuid Holland heeft veel grote steden om te balanceren maar Den Haag en Rotterdam zijn altijd wild cards terwijl Utrecht stad wel echt een links bolwerk te noemen is, en inmiddels plekken als Zeist, Amersfoort, De Bilt ook steeds groener. Maarja daar staat wel Veenendaal en de rest van de biblebelt tegenover.

9 likes

Heeft iemand Thierry al gezien? Ik wil schadenfreude.

6 likes

Wel Thierry Aartsen van de VVD

2 likes

Zuid-Holland heedt nog best veel agrarische gebieden. Als ik door het westland rijd zie ik nog erg veel omgekeerde vlaggen :worried:

4 likes

Yes weer lekker uiterlijkheden van vrouwen afzeiken wij komen er wel met z’n allen

24 likes

@Falafel hier dus

2 likes

Ja hier in het groene hart ook veel. Vind Zuid-Holland en Utrecht echt onvoorspelbaar en spannend!