Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

En vergeet de bollenstreek niet (of is dat ook Groene Hart, vergeet altijd hoe dat precies loopt)

Ik vrees iig met grote vrezen

1 like

Boeren bezitten 50% van het land, niet heel gek dat je die vlaggen overal ziet.

5 likes

Ja, ik kom uit een boerenfamilie en zij zijn vrijwel allemaal geswitcht van CDA naar BBB

1 like

Geen, ze doen er maar 3 nu. Eerste kamer is de volgende over paar minuten.

1 like

en veel kassen in zuid holland ook (maar geen idee hoeveel dat is tov utrecht eigenlijk)

1 like

Ik ben bang dat JA21 het hier in Zuid-Holland goed gaat doen. Met die vreselijke Eerdmans die 2 dagen geleden in een debat totaal geen inhoudelijke reacties kon geven op de punten van klaver.

2 likes

Komen allemaal oud-wethouders in de Eerste Kamer voor BBB ook straks. Die komen allemaal van andere partijen.

1 like

Dat snap ik, maar als ik door andere gebieden rijd, valt het me op dat ik het wat minder zie, maar in het Westland zie ik echt nog veel

Meh nu ik het google zijn Noord en Zuid Holland verstedelijkter dan Utrecht, in Utrecht woont bijna 10% echt op het platteland, 35% dorpen, 30% kleine steden/om Utrecht en 25% in een grote stad.

In noord en zuid Holland ongeveer evenveel op het platteland, maar minder in dorpen relatief en bijna de helft in grote steden wonend.

Dus ik verlies hoop

4 likes

Dankje! Dit topic stond blijkbaar op negeer? Vond het al verdacht stil

welke provincie is dit, ik let niet op

1 like

Ja hallo jij bent hier toch het positieve baken van hoop. Wat is dit nou.

3 likes

Eerste kamer!

2 likes

oh :joy: staat er ook echt boven gvd

3 likes

Oké bij mij in de rij stonden alleen maar jonge mensen en iedereen die ik hoorde had het over pvdd en GroenLinks

Is totaal niet anekdotisch dus ik zie GroenLinks 70% pakken easy

8 likes

Wut hebben de lokale omroepen hun eigen partij?

1 like

10 zetels minder voor veenmol👍
Toch nog iets positiefs

6 likes

Dank

4 likes

Nee

2 likes

Welke province is dit inmiddels btw?

2 likes