Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

2 mensen op Schiermonnikoog hebben op FvD gestemd... #ps2023 #verkiezingen15maart #nederlandkiest pic.twitter.com/QG2yD0hStW

— Koen Derksen (@koend) March 15, 2023

:sweat_smile:

2 likes

Waarom? Als je dat wil vertellen tenminste.

1 like

Hahah die twee mensen dachten vast “Forum, dat was toch die partij van Caroline?” :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik ben er van overtuigd dat Kaag een cat eye threadlift heeft ondergaan. Ik meen zelfs de uiteinden van de draadjes bij haar slapen te herkennen.

3 likes

Ik weet eigenlijk niet of ik het ok vind dat de landelijke tv meld dat er 2 mensen op Schiermonnikoog op FvD hebben gestemd. Zo komt het anoniem stemmen bijna in gevaar. Zo’n kleine gemeenschap, waarom zou je zo’n getal noemen?
(Misschien slaat dit nergens op, maar zo voelde dat even voor mij.)

9 likes

Ik heb D66 gestemd, maar nu had ik toch misschien wat strategischer willen stemmen? Pvda/groenlinks combo. En soms vind ik D66 ook een beetje een onsymphatieke yuppenpartij. Anyway, too little too late

4 likes

In Utrecht is de snelweg bij Amelisweerd een punt, veel mensen willen dat bos heel graag behouden dus mogelijk helpt dat linkse partijen.

7 likes

Klopt, over 8 dagen als je de cijfers van je gemeente bestudeerd. Maar moet de landelijke tv dat melden?

1 like

Je kunt per stembureau zien hoeveel mensen waarop hebben gestemd. Dan weet je alsnog niet wie dat dan precies waren.

Edit: oh sorry ik zie nu je laatste post. Maar ik vind het alsnog niet zo boeiend.

3 likes

Ik denk niet dat ze daar op een slaperig eiland nu met fakkels langs de deuren gaan.

Bovendien zat mensen die op partijen hebben gestemd die heus niet neerkijken op een fvd stemmer. Het is niet alsof het hele eiland pvdd heeft gestemd buiten hen.

3 likes

Er waren volgens mij net zoveel voor Van Haga.

Vind het wel gek dat ze niet noemen dat Nanninga nu 7 zetels heeft in de EK. Dan is van 0 naar 3 onder Ja21 niet alleen maar winst.

Edit: Waar is Attje?

2 likes

Jesse Klaver :shushing_face::shushing_face::shushing_face::shushing_face::sweat_smile:

boomer in de bios jezus

3 likes

ahhh die grijze man in het publiek is echt lief

3 likes

hahaha nee ik trek het niet hoe schattig en blij hij kijkt

1 like

Cute

1 like

Attje voor de sfeer

15 likes

pure gembershot met oekraïense wodka

1 like

Zin in wel.
En nodig met die BBB uitslagen

4 likes

dus vanaf nu zullen de nederlandse straten wekelijks bemest worden?

9 likes