Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

Denk dat ze als ze 2 zetels ipv de “hoogstwaarschijnlijke” 3 zetels krijgen zeker verkiezingsfraude de schuld geven

1 like

ik dacht daardoor en het gekkige geluid ook even dat het een filmpje van een paar jaar geleden was

4 likes

Kon het niet laten

17 likes

Marc van Ranst heeft het op Twitter over de huil van Minerva :laughing:

33 likes

Worden andere provincies eigenlijk ook nog verwacht? Of mis ik iets?

2 likes

Bezig met de eerste waterschapspartijen tellen nu

2 likes

Volgens mij was dit het.

2 likes

Oh haha, de rest lezen we dan morgen door de dag heen ofzo? :rofl:

1 like

Gorgeous gorgeous girls count

6 likes

Graag iedere 5 minuten even een update!!

5 likes

Ik denk dat het wel echt slim is dat de BBB zich zo richt op de provincie. Het is soms toch een beetje ‘de randstad’ tegen de rest. Kom zelf uit het Oosten en woon nu in de Randstad en je merkt gewoon dat voor sommige mensen hier het land echt ophoudt na Utrecht. En dat voel je in de provincie ook wel (die mentaliteit). Zelf echt geen BBB stemmer maar denk dat dat wel echt een verklaring kan zijn dat ze het bv in Overijssel zo goed doet. Mensen willen gehoord worden en ook meedoen en dat is waar Caroline wel op inspeelt.

9 likes

Ik sprak laatst een vrouw uit Gelderland en zij meende dat mensen in de randstad (waaronder ik dus) het altijd maar voor het zeggen hebben terwijl zij denken dat al ons eten uit de fabriek komt. Want no farmers no food! Toen moest ik inderdaad wel bekennen dat ik niet wist dat de rijst die ik koop van de rijstvelden in Drenthe komt.

17 likes

57 likes

Wowww Groenlinks de grootste in Rotterdam dat had ik niet verwacht

53 likes

Net klaar met stemmen tellen en ik kan geen BBB meer zien. Zonde dit. Had het niet zo erg verwacht in Brabant

6 likes

Word net wakker en zie de uitslagen en wat hier is gezegd.
afbeelding
M👀D

16 likes

Is er nog iemand aan het tellen?
Wij zijn nog niet klaar maar we moeten gaan, anders wordt het te gek (het is nu 02:50 hahaha)

5 likes

Wij waren 3:05 klaar :smiling_face_with_tear: (ong 1450 waterschapstemmen en 1500 provinciale staten).

Wat een drama dat tellen zeg, ben voorheen alleen overdag geweest haha

4 likes

Wij hadden er voor beide ongeveer 1600. Allebei veel zeg! Maar helemaal aftellen is dus niet gelukt. De gemeente had dit stembureau zwaar onderschat dus we hadden te weinig stemhokjes en te weinig tellers. Drama, ik vond het echt niet leuk. Nou, nu naar bed, wekker weer over 4 uur weer.

2 likes

Dit is natuurlijk wel een beetje flauw, want eet jij nou écht alleen maar geïmporteerde producten en niets van Nederlandse bodem? :airplane:

Ben zeker geen BBB’er en vind het echt heel eng dat ze zoveel stemmen hebben, met name voor milieubeleid aankomende jaren. Maar alleen maar beschuldigend wijzen naar die slechte boeren is ook niet de oplossing.

3 likes