Oh mijn god…
Was het destijds ook niet zo dat LPF zo populair was in dezelfde regio?
Edit: ik denk overigens dat dit een landelijke trend is hoor helaas.
groenlinks ook op winst, IT’S SOMETHING
Ja vooral in regio Rotterdam geloof ik en daar was PVV ook populair in 2015
Jeetje ik schrik hier toch ook wel van, ondanks dat het wel in de verwachting lag.
Ik zag dit vanochtend en werd hier dus ook echt bang van, maar zit er dus wel in dat dit m kan worden.
Ik begrijp gewoon echt niet wat de beweegreden van al deze mensen is om fvd te stemmen.
Ik krijg echt flashbacks naar toen Trump werd verkozen. Dat je denkt: dit gaat niet echt gebeuren toch?! En dat het gewoon wél gebeurt.
Ja ik verbaas me ook juist over de hoogopgeleide (vrouwen) die dus heel bewust(!) kiezen voor FvD.
Ik was vorige week samen met ongeveer 10 studenten, en 4 wisten niet wat FvD was (nooit van gehoord zeg maar)
Ik ken persoonlijk niemand die er op stemt en heb het er echt met veel mensen (familie, vrienden, collega’s) over gehad waar ze op stemmen.
Ik voel me altijd wat in mijn linkse bubbel zitten maar dat het zo anders is dan ik had verwacht…
Ik vind dit ook echt heftig, had het toch niet verwacht. Ben benieuwd naar de rest van de uitslagen.
Vind dit zo zorgwekkend
Ik ben me weer eens heel erg bewust geworden van de linkse bubbel waarin ik verkeer Ik heb met best een aantal mensen over de verkiezingen gesproken en ik heb alleen maar GL/PvdD stemmers gehoord, met een enkele D66’er.
Tijd voor een dictatuur in dit land.
Ik begeef me denk ik in een nogal links milieu en ik heb me dus niet zo verdiept omdat ik vrij partijvast ben. Ik ken echt niemand die ook maar heeft overwogen voor fvd te stemmen, dus het is nogal langs me heen gegaan
Jongens het is superkut, maar zo lang FvD geen meerderheid krijgt (krijgen ze niet) kan het kabinet met steun van GroenLinks/sp dingen als klimaatbeleid er alsnog doorheen knallen.
Ze worden groot, maar grote oppositie want niemand wil samenwerken net Meneer Rassenleer.
Werkt het in de eerste kamer hetzelfde met coalitie en oppositie?
Hopen dat het een gevalletje LPF wordt. Bij de volgende verkiezingen zijn ze weer verdwenen.
West-Brabant zal ook wel fvd worden, hoop dat Oost-Brabant het compenseert