Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

Ik ben blij dat dit nog niet de Tweede Kamer verkiezingen zijn. Laat Baudet maar even spuien en hopelijk heeft Nederland snel door wat voor partij hij heeft. Dan is er 2021 hopelijk niet zoveel aan de hand.

17 likes

Mijn vader vertelt mij zojuist dat de partijbijeenkomst van Thierry en co in het dorp wordt gehouden waar ik nu zit. Ik had nog wel verslag kunnen doen voor FF. Uw RAZENDE reporter

22 likes

Wat een mislukte ballen staan er ook te borrelen daar bij FvD.

9 likes

Ik geloof gewoon niet dat thierry uberhaubt kan samenwerken met de andere partijen buiten pvv om. Daar kan toch geen besluit uit genomen worden, standpunten die zĂł ver uit elkaar liggen (bv klimaat).

4 likes

Ja wat moet ik zeggen over dit
 teleurstellend?

1 like

Denken jullie dat de aanslag (al dan niet terroristisch) van maandag te maken heeft met deze uitslag?

Klopt. Inhoudelijk is hij ook niet zo sterk, maar hij mag (of beter gezegd MOET) het laten zien.

1 like

Mijn zus is vergeten te stemmen. :rage:
Ben echt een beetje boos op d’r

1 like

Coalitie plus PvdA = meerderheid
Coalitie plus GroenLinks = meerderheid

FvD voerde campagne met “we stoppen het klimaatbeleid”, maar zĂ©ker op ‘linkse’ issues zijn er (met voorbehoud dat de prognose klopt) nog twee gangen mogelijk!

1/5 van ons land houdt 4/5 niet tegen.

13 likes

Ja denk ik wel.

1 like

Ja dit dacht ik ook meteen. Met beide partijen is het wel net aan, hopelijk blijft dat zo na de definitieve uitslag (of beter)

1 like

Zeker! Check dit filmpje maar even:
https://twitter.com/jbveen/status/1107727653476462594?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1107735085766402055&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.welingelichtekringen.nl%2Fpolitiek%2F901776%2Fhiddema-van-fvd-vindt-het-flauw-dat-de-utrechtse-doden-het-feestje-van-forum-verstoort.html

1 like

FvD’ers houden vast net zoveel van honden als PvdD

1 like

Inderdaad. Echt van die sneue studentikoze sukkeltjes. Word er helemaal agressief van, nu denken ze natuurlijk ook nog dat ze wat voorstellen, met hun vrouwonvriendelijke kutgedrag

11 likes

Sowieso en ergens ook wel toevallig. Het valt mij op dat wereldwijd paar dagen voor de verkiezingen altijd wel iets gebeurd en invloed heeft negatief :roll_eyes: .

1 like

Ik denk dat FvD heel veel heeft weggekaapt van PVV door hun verschillende imago’s en partijleiders!

7 likes

Dit is echt, helaas

1 like

Wie is erger?

• LPF
  • FvdD

0 stemmers

Ja ik had dat gevoel ook al? Twee jaar terug bij de TK was toen dat gedoe met die Turkse minister die in Nederland voor campagne wilde komen toch, waar Rutte toen ingreep en er rellen waren? Was ook niet iets wat we verder vaak zien ofzo.

1 like

I don’t want to live on this planet anymore

1 like