Als in: hoe in de steden op de andere partijen is gekozen.
Nou ja over 100 jaar kunnen we hier niet meer wonen of dingen verbouwen, maar even hebben de boeren extra veel winst gehad.
Jeej.
Op de lijst bij BBB Overijssel stonden er veel die eerder bij CDA zaten
Vast geen toevallige timing, zo 2 weken na deze verkiezingen
Ik geef het twee weken.
Ik heb niet gestemd en ik heb er echt mega spijt van nu zo dom
Wow, ik had wel verwacht dat BBB in Overijssel de grootste zou worden, maar niet dat ze rond de 17 zetels zouden halen
Ik denk dat als ze het niet verneuken de BBB wel eens de grootste landelijk kan worden over 2 jaar.
De laatste stemmet is net weg bij ons. Wat een drama
Wel eindelijk een vrouwelijke minister-president
Ik kijk nu op npo1, maar holy shit die cameraman van het item in Brabant is helemaal los gegaan, hele aparte beelden.
Maar wat een uitslagen tot nu toe, heel benieuwd naar wat dit landelijk/in Den Haag teweegbrengt
De kans dat ze het niet verneuken is 0. Als in: hun belangrijkste punt is niet realiseerbaar. Dat gaat sowieso gezeik opleveren
Ja precies haha. Wie had dat gedacht. Tenzij ze natuurlijk toch liever een man het over laten nemen.
Vind het zĂłn bizar idee dat gewoon bijna 1/3e van de mensen daarop gestemd hebben. Zo weinig diversiteit verwacht je toch niet als je met zân allen in de rij staat te wachten voor het stembureau. Kan me er echt niks bij voorstellen.
Op wie heb jij gestemd? (Anoniem)
- CDA
- Partij voor de Dieren
- PVV
- FvD
- VVD
- D66
- BBB
- Volt
- Ja21
- PvdA
- 50plus
- Groenlinks
- SP
0 stemmers
Klopt, het is meestal werk kenmerkend voor dit soort grote binnenkomers, maar je weet maar nooit. Rechtszaken duren lang en dit blijft een belangrijk thema.
Dat bedoel ik, zelfs op dit forum diversiteit
Ja was ontzettend benieuwd haha
- Ik heb niet gestemd en verdien een ban
0 stemmers
Even invullen Biebs, voor de volledigheid!
Toen hij zei dat uit een peiling een paar weken geleden bleek dat de VVD de grootste was, dacht ik heel even âoh ik hoop hetâ en ik had nooit gedacht dat ik ooit voor de VVD zou rooten