Provinciale Staten & Waterschapsverkiezingen 2023

Ik stem ook op 2 verschillende!

1 like

Yep, ik heb ook verschillende gestemd!

1 like

DIT!

1 like

Ik stem PvdA. Vooral omdat ik vind dat zij veel haalbaar beleid en realistische standpunten hebben. Sociaal en groen waar het kan, maar niet idealisme ten koste van alles.

Landelijk stem ik trouwens wel wat idealistischer, maar daar ben ik ook voor straf oppositievoeren. In provincie/gemeente liever meer nadruk op samenwerking.

5 likes

ja ook 2 verschillende hier. PvdD en Water Natuurlijk

3 likes

Nu toevallig niet, amar heb dat eerder wel gedaan en nu ook overwogen!

Ik vond mezelf al even vreemd :stuck_out_tongue: maar goed om te zien. Ik stem provinciaal GroenLinks en waterschappen PvDD.

3 likes

Zo heb ik er nog nooit over nagedacht! Bedankt voor de tip, ga dat vandaag doen

3 likes

Wow hallo goedemorgen, sorry had even een zieke error en dacht al huh snap ik het nou niet of

Ik verwijder mn bericht even want nog meer verwarring is onnodig :sweat:

Deze man staat op de NOS, maar ik herken hem helemaal niet en er staat geen onderschrift onder. Moet ik hem kennen? Wie is dit?

3 likes

Excuses excuses!
Bijna een slechte invloed op je gehad :disappointed::disappointed:

1 like

Hier ook gekozen voor GroenLinks
 zometeen maar ff naar de stembus.

Waterschapsverkiezingen heb ik me niet in verdiept dus die doe ik blanco.

1 like

Lukte het hem niet? Kon Carolien niet even komen helpen

12 likes

Hahaha!

Ik zat net die kieswijzer voor dat waterschap te doen (want ja, wie heeft zich daar in verdiept, maar nu weet ik wat ik moet doen), en ik zie daar een partij met een regenbooglogo en heel groot: “QUEER”. Heb ik iets gemist? En huh??

1 like

hahahahhahaha deze post is het enige leuke aan deze verkiezingen tot nu toe

Ik vind ze ook wel wat hebben. Hun site is wel cool, met die krokodil met tieten een piemel


3 likes

Stemt allen vandaag! Voor uw stemrecht hebben burgers in het verleden zich voor de rijtuigen gegooid!
Ik stem op een lokale partij, en voor een vrouw onderaan de lijst.

10 likes

Voor mij persoonlijk gaat het erom dat de regering een afspiegeling is van de maatschappij. En omdat vrouwen nou eenmaal verre van een meerderheid hebben in de regering (terwijl de verhouding in de maatschappij vrijwel 50/50 is) is dat voor mij wel reden om te stemmen op een vrouw die volgens schatting net buiten de boot zou vallen.
Dat geldt voor mij ook wel voor mensen van kleur (hele politiek correcte term die ik normaal eigenlijk niet zo gebruik maar wil het wel goed zeggen :stuck_out_tongue: ). Niet omdat ik dat zelf ben, maar ook daar is de verhouding anders dan in de regering.

5 likes

Wat of wie zijn mensen van kleur?