- Mieke
- Marijke
- Marieke
- Marije
- Mariska
0 stemmers
0 stemmers
Eggg leuk topic dit!
0 stemmers
0 stemmers
Het is Amanda.
Even een vraag; heb jij (of gehad) een roodharige teckel?
Hahah het zijn wel allemaal mensen die ik echt ken en deels ook kapper ja. Één is mijn beste vriendin en die is ook kapper en mijn eigen oude kapper heet ook zo. De ander is mijn moeder en zo heet ook mijn directe collega (kapper dus). En de andere twee zijn nichtjes (niet kapper).
Nee
Haha sorry voor de random vraag maar ineens vielen er allemaal (blijkbaar verkeerde) puzzelstukjes in elkaar.
Geen probleem, lijkt me fantastisch om een roodharige teckel te hebben maar helaas!
Misschien te makkelijk na mijn hint, maar toch.
0 stemmers
Tromgeroffel
Chantal
0 stemmers
Manon
0 stemmers
eigenlijk was dit leuker geweest als niemand elkaar op instagram ofzo had gehad, dan was het echt gokken geweest haha.
Amber
Elisabeth is mn 2e naam dus die is op zich ook goed haha
Ja ik heb geen instagram en dus is het bij mij 9 van de 10 keer gokken of iemand moet het op het forum hebben gezegd maar dan ligt het er alsnog maar net aan of ik dat heb opgepikt ja of nee. Ik zag hier al meerdere malen iets staan van “dit moet niet moeilijk zijn” etc. Maar ik denk dat er ook echt genoeg zijn die geen flauw benul hebben hoor :’)
0 stemmers
And the winner is…
Sarah
0 stemmers
Eindelijk een makkelijke.
Ik heet:
0 stemmers
0 stemmers
De eerste is mijn doopnaam! Zijn we een soort naamgenoten haha.
Wij hebben er voor besloten om dit topic openbaar te houden.
Om een gezonder verhouding te behouden tussen MO topics en openbare topics, willen we alleen topics waar uiterst gevoelige informatie aan bod komt (zoals posts over kinderen of foto’s) toevoegen aan MO. Wat ons betreft vallen namen daar niet onder.
Daarnaast moeten we ook met z’n allen niet vergeten dat MO geen garantie op veiligheid en privacy is. Er is een enorm groot aantal MO-leden die toegang hebben tot al deze “besloten” informatie, van lang niet iedereen is de achtergrond en de intentie bekend. We willen graag het gevoel van schijnveiligheid tegengaan.
Volgens mij weten veel mensen hier mijn echte naam aangezien het mijn forumnaam op EGF was en je et meteen ziet als je op mn naam hier klikt.
Maar…
Ik heb een 2e naam en die mogen jullie raden
0 stemmers