Rammelende eierstokken topic

Mensen die al serieus aan het proberen zijn: er is een topic met meer mensen in die positie, dit is meer de categorie ‘ik wil ooit een baby want kleine sokken zijn cute maar nu ga ik eerst nog even feesten’ zeg maar. Dus ik denk dat jullie daar meer steun/informatie vinden dan hier! :slight_smile:

14 likes

Not me

Also not me :woman_shrugging:

1 like

Jij twijfelt nog? :joy:

6 likes

Voor mij is dat topic niet toegankelijk, anders had ik daar zeker meegepost.

In te haken op alle positieve partners, mijne is iit het hout ‘het gaat niet lukken’ gesneden. Heel demotiverend haha.

2 likes

Ik weet niet of je de video van Optima Vita hebt gekeken maar ik herken me wel in haar verhaal. Eerst heel graag jong moeder worden en toen dat hem niet werd gedraaid naar helemaal geen moeder willen worden. Nu ben ik ‘bang’ dat er net als bij haar ooit een moment komt dat ik. een. kind. moet. en wel meteen.

Je kunt toegang aanvragen, zie de FAQ, nog een hele wereld voor je te ontdekken!

2 likes

Ja dan moet je dus wel eerst meer dan 50 posts hebben :sweat_smile: dat duurt even tenzij je gaat spammen…

Ik droomde dus laatst dat ik zwanger was en het voelde zo echt en ik wilde zo graag een baby toen ik wakker werd. En een paar dagen later nog steeds wel eigenlijk.

Maar ik ben dus zo single als maar kan en tegelijkertijd moet ik ook weer niet aan die verantwoordelijkheid denken nu…alsof ik nog niet volwassen genoeg ben haha (ik ben bijna 32 maargoed). Ik word momenteel ook wel echt doodgegooid met zwangerschapsaankondigingen/ geboren baby’s op elke vorm van social media, dus dat zal het ook wel zijn. Dat steekt ergens een beetje, voelt als een ver van m’n bed show.

En ik ben dus eigenlijk afgelopen jaar juist gaan twijfelen of ik wel echt kinderen wil. Ik wil eigenlijk gewoon vooral een baby maar niet per se dat zo’n baby dan ook ouder/ een puber wordt etc. Maar weet niet of die twijfels zijn omdat ik echt twijfel of ik t wil of dat t meer is dat ik twijfel of ik wel in staat ben om goed een kind op te voeden. En twijfels of ik wel iemand vind waarmee ik een kind zou willen en die dat ook met mij wil (en dan nog even los van of het ons dan überhaupt gegund zou zijn).

2 likes

Ah top! Heel erg fijn, dankjewel! X

Ik kan soms echt niet wachten om bijvoorbeeld op dit soort dagen dan lekker met mijn kind naar een park te gaan en dan op een kleed te spelen etc.

7 likes

Omg :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

34 likes

Ben geboortekaartjes inspo aan het opdoen maar ben niet eens preggo :upside_down_face::upside_down_face:

7 likes

Omg ik moest hier echt zo hard van huilen :heart::heart: Ik wil dit

5 likes

Mijn man zei net dat die het een goed idee vindt om geen condooms meer te gebruiken.
En dan nog niet regelmatig seks hebben, maar wel als we 't hebben dat er de kans is dat ik zwanger kan raken.
Ik denk niet dat ik er aan toe ben, omdat ik mezelf ken en weet dat mijn hoofd meteen omslaat naar zwanger willen zijn.
Ik ben echt een beetje van slag omdat we hadden bedacht februari tenzij we allebei eerder willen. En ik had niet verwacht dat hij degene zou zijn die eerder zou willen.

3 likes

Wij willen na de zomer beginnen, dan zijn we eindelijk allebei gevaccineerd. Ik vind het nu al spannend, voelt toch wel onwerkelijk dat het na zoveel jaren een kinderwens (en mijn vriend er nog niet klaar voor was) het zo dichtbij komt. :scream: Begin juni '22 heb ik een paar belangrijke werkdingen waarbij het niet handig is als ik er dan niet ben. Dus ik zat met vanaf okt/nov beginnen in mijn hoofd, maar aan de andere kant hoe groot is de kans dat het na één keer raak is en hoe onoverkomelijk is het dan. Haha waar een mens zich al niet druk om kan maken :joy:

5 likes

Zo leuk! Als ik jou was zou ik gewoon beginnen en geen rekening houden met ‘wat als’, het laat zich idd niet plannen

3 likes

Ja he haha, ben helemaal excited! Je hebt helemaal gelijk, soms moet je het even van een ander horen. Hopelijk is het snel raak :crossed_fingers:

3 likes

Leuk :grinning_face_with_smiling_eyes:
Als je al zoveel jaren een kinderwens hebt, zou ik echt geen rekening houden met werkdingen van 2022. Zo gaan er altijd wel dingen te verzinnen zijn waar je rekening mee moet houden. En je weet toch niet hoe snel het gaan.

2 likes

Pfrrrr mijn eierstokken gaan alle kanten op. Elke keer als ik een baby zie wil ik m oppakken en knuffelen en flesjes geven en ernaar kijken en dat zachte haar aanraken… :face_with_monocle:

2 likes

Haha ik rammel ook nog steeds ontzettend. Soms doet het zelfs een beetje mentaal pijn? :see_no_evil:

Alles kom ik nu echt ook overal tegen en alles valt me op mbt kinderen/zwanger zijn, verschrikkelijk :frowning_face_with_open_mouth:

Maargoed, ik ben sinds februari gestopt met de pil en ik ben nu alvast mijn cyclus aan het tracken en temperaturen zodat ik in ieder geval een beetje weet hoe en wat tot we ervoor gaan… ook om mezelf op dat gebied een beetje bezig te houden :joy:

2 likes