Ranking the forummers

Ik vind het niet irritant maar wel grappig dat iedereen die polls zo serieus neemt. Ik denk niet langer dan 2sec na over een vraag

6 likes

Ja ik dus ook, ik stem of doe echt random. En nu voel ik me schuldig over veel antwoorden

Iedereen heeft zich tot nu toe vrijwillig opgegeven, dus ik zou je er niet te schuldig over voelen.

1 like

Ja ik had al spijt dat ik uitleg gaf op Bananana want daardoor word ik er alsnog bijgehaald terwijl dat mijn hele punt was van zelf niet mee willen doen :woman_shrugging:t4:

1 like

Maar het is toch de bedoeling dat mensen toelichten. Anders is er toch geen hol aan

3 likes

Ik heb niet helemaal gevolgd hoe dit topic tot stand is gekomen maar waarom stemmen niet alleen de mensen die meedoen. Ik heb gewoon mensen getagd die me opvielen maar ja dat komen er reacties en lopen er dingen door elkaar.

Tikkie terug meid, ik ben het minst aardig tegen andere forummers. Don’t come for me.

3 likes

Die heeft het veel te druk voor ons

8 likes

En zich ergeren aan haar tennispartners
En haar eigenwaarde meten aan het hebben van een relatie

1 like

2 likes

Is dit die engerd die tirza ofzoiets heeft geschreven…

3 likes

Huh is het Arnon en niet Arnold…

Jij bent mijn bec, exact om dit.

2 likes

Ze hebben wel een vergelijkbaar hoofd. En beide een stiekeme aanbidder. Arnold heeft Helga, die hem in het bijzijn van anderen belachelijk maakt terwijl ze stiekem verliefd op hem is. Arnon heeft @grace ace, die op het forum haar gal spuwt maar thuis een altaar voor hem heeft gemaakt.

6 likes

Heb je al aangifte gedaan van schending van de rechten van de mens?

1 like

Banistan

8 likes

Dit is echt uitzonderlijk goed beschreven, zie dit type helemaal voor me

1 like

Trollsylvanië

8 likes

Er zit niks anders op Penny, ik denk oprecht dat jij maar moet gaan trollen.

3 likes

Goed geregeld :sunglasses:

Edit: nu zou ik je op straat ook niet meer negeren maar over die collega beginnen.