Dat je een enge pop bent!!
hahahaha
Kom maar met je redenen. Nu is je kans om een opstel te schrijven
Omdat je deze niet kan winnen heuj!
Nee snap wel dat het niet iedereen z’n ding is. Logisch toch
Ik heb echt alles op 3 forummers ingevuld omdat ik bij de Rest geen beeld heb. Hypocriet enzo heb ik maar iets aangeklikt want geen idee.
Ja veel van deze lijst hebben geen profielfoto… why?!
Ik realiseer me nu dat @Evenveel en @voortaan in mijn hoofd zo’n beetje één persoon zijn, weet niet waar de één begint en waar de ander ophoudt
maar waar hou je op
@Luzarl ik zie dat je op 1 staat bij er vaak uitgestuurd zijn op de middelbare. Maar ik denk dat dat helemaal niet zo vaak gebeurd is eigenlijk. Je lijkt me niet het type. Dus ben je er echt vaak uitgestuurd?
@monkeyslut daarentegen was echt een kleine terror denk ik dan weer.
haha ik denk dat luzarl gewoon heel vaak iets te gezellig zat te kletsen. omgedraaid mer haar achterbuurvrouw/man.
Omdat @Eddie ook al quizmaster is, neem ik dit weekend wel een editie op me als er animo voor is. Max. 10 personen.
Aanmelden kan hier:
- Ik doe mee!
- Ben te pussy
0 stemmers
Edit: dat was snel. We kunnen za en zo doen. Heb toch geen plannen. Dus nog een keertje 10.
- Ik doe mee!
- Ben te pussy
0 stemmers
En leuke vragen mogen via pb. Dan blijft het een verrassing.
Laat dat kleine maar weg
Hahaha wat leuk, heb zo gelachen om de vragen en antwoorden.
Maar goed wie me de waarheid wilt vertellen of me hypocriet vindt: leg uit!
Ps ik mag zelf zeker niet stemmen he
Ja en waarom ben ik een special snowflake?? @punaise @Vaiana tell me
Edit: oh dat was alleen vaiana excuus. Zat met de vraag over humblebrags in mn hoofd.
Oh en ik roddel noooooooooooit (meer) over andere forummers want ik ga (niet meer) met forummers om
Ik ben er 1 keer uitgestuurd bij gym en toen heb ik heel hard gehuild, verder nooit inderdaad
IK WIST HET!!
Ik was alweer vergeten waar ik me voor had aangemeld, oh my
Hahaha heel chill, ik ben inderdaad niet zo’n emotioneel wrak
@Eddie Hallo stop met die veren in m’n reet