Rare filmpjes van vroeger

20 likes

3 likes
22 likes
6 likes
7 likes

Ik moest gelijk hieraan denken, kent iemand dit ĂŒberhaupt? Op de middelbare school keken we dit wel eens maar echt geen idee waarom haha

17 likes
17 likes

Oh deze wilde ik net plaatsen haha! Hehe apart filmpje blijft het

1 like

En dan nog verschillende die al genoemd zijn. Meisje met de prei, narnhwals, Charlie the unicorn, je lult.

Ja voor mij is 8/9 jaar geleden ook al vroeger. Toen was ik 15/14.

4 likes

En deze (+ alle andere afleveringen) keek ik al eerder op een andere site toen ik een jaar of 14 was. Samen met een vriendinnetje in het donker kijken en daarna piepen dat we bang waren haha:

5 likes

Mastermovies sowieso haha, ik kan me er ook nog een herinneren van Pokemon die ik altijd keek die niet meer terug te vinden is

3 likes

Ah wat grappig hoe jong al die youtubers daar nog waren haha, ik weet nog dat ik vroeger DylanHaegens keek en dat hij altijd die zonnebril ophad. Volgens mij wist destijds zelf niemand zijn naam (behalve mensen die hij kende natuurlijk maar zijn volgers niet)

Nee zijn naam was toen nog niet bekend nee! Hij was toen “ontmaskerd” op dusdavid zijn kanaal geloof ik haha. Vond dat toen super spannend weet ik nog. Hij was toen dutchvlogs dacht ik, daarna Dylanhaegens met bril en toen uiteindelijk ging de bril toch af.

1 like

Ooo die! Ik herken de weg nu ook inderdaad. Ben me destijds kapot geschrokken van die onzin. :’)

@Alocasia jaaaa dat is hem! Ik wist nog dat iets met ‘boot’/laars/schoen was maar ik kon hem niet vinden hahaha.

2 likes

en ik herken ook bijna alles hierboven. echt te veel tijd op het internet besteed :sweat_smile:

7 likes

Dit is de tijd dat iedereen op youtube gewoon nog raar deed ipv ‘perfect’

9 likes

Ik vind het zo zielig dat deze jongen blijkbaar heel erg is gepest met deze liedjes. Zing dit nog heel vaak:

7 likes

Misschien vinden jullie ‘achter de viral’ ook leuk:

2 likes
9 likes