Heel erg bedankt! Hier kan ik wat mee
De regels in Japan voor Airbnb zijn plots veranderd waardoor veel hosts vanaf vandaag niet meer mogen verhuren. Ik kreeg dus bericht dat mijn reservatie voor november was geannuleerd. Ik dus intens balen omdat ik echt een ideale plek gevonden dacht te hebben, maar nu betaalt airbnb het verblijf terug + nog een coupon voor de hele waarde van het verblijf! Fucking chill want nu kan ik iets boeken dat dubbel zo duur is voor dezelfde prijs OF iets zoeken voor dezelfde prijs en daar gewoon een week gratis logeren!
Ik ben al de hele dag lekker rond aan het klikken op https://www.newzealand.com/nieuw-zeeland/ en fotoās aan het bewonderen en ik wil NU gaan, niet pas in oktober! Maar ik mag natuurlijk niet klagen
Shipwreck beach zijn we al geweest! Vanuit Kefalonia De rest staat allemaal op een lijst! De flippers gaan mee en de duikbril ook!
Is Laganas erg? Heb een hekel aan uitgaansgebieden. (Oma hier.)
Haha ja vonden wij wel, veeeeeeeel dronken schaars geklede engelsen. Zit je in de stad? Wij zaten in een dorpje erbij en zijn er amper geweest. Ohnee ik lieg, we gingen wel cocktails drinken enzo daar bij de strandtenten, dat was prima.
Heeft iemand tips voor Miami? De stad,maar ook zeker dagtrips
Nee zit er gelukkig 20 min met de auto vandaan, maar vermijden dus.
Ik heb dit gedaan, maar niet uitgestapt.
We hebben de veerboot genomen en zijn er langs gevaren. We zijn blijven zitten bij laatste eiland terwijl iedereen er af ging. Blijf vooral NIET zitten want de boot keert niet maar gaat verder waardoor we in middle of nowhere uitkwamen en dikke stress om terug te komen.
Wel heel gaaf, boottocht was mooi!
Thanks! Het duurt nog even voordat ik ga dus ik ga erover denken. (en niet blijven zitten haha)
Oh yes! Ik ga eind september naar zuid frankrijk naar dit huisje (uh huis)
Zoveel zin in. Lekker marktjes over struinen voor avondeten. Lekkere wijntjes kopen, wandelen, dorpjes bezoeken, zwemmen, de open haard aan zetten. Voor t eerst een huis gehuurd en mega zin in
Op Bali vonden we de Tanah Lot totaal niet interessant, zelf zou ik deze achteraf hebben overgeslagen. Tegalalang rijstvelden bijvoorbeeld wel heel leuk!
Karpathos
Wij hebben een fly-drive florence-sienna-pisa geboekt. Alleen de hotels staan vast (2 nachten in Florence, 3 bij sienna en 2 in pisa) dus verdere tips zijn welkom.
Heeft iemand een hotel of Airbnb tip voor in de Eifel?
Deze zomer ga ik reizen via de Noordkust van Spanje, naar Porto, dan Madrid, Barcelona, Cote dāazur, naar ItaliĆ« (we gaan helemaal naar onderen) en daarna met de boot naar KroatiĆ«, SloveniĆ« en we sluiten af in Oostenrijk. Het is nogal veel, maar iemand tips? Vooral over Spanje weet ik vrij weinig. We gaan kamperen. Wat zijn jullie ervaringen als je op de bonnefooi gaat? Is dat te doen⦠wij willen namelijk gewoon per dag kijken waar we gaan slapen en het liefst niet te duur (max 20-30 per nacht)
Vertrek zaterdag naar Sloveniƫ, Kroatiƫ en Montenegro (met de auto, dus we kijken wel hoe ver we komen). Iemand nog tips?
Krka watervallen en plitvice meren in kroatiƫ 100000%
Ik ben net terug van 2 weken Italiƫ en het was heeerlijk! Zo van genoten. We waren in Toscane en Umbriƫ en ik vond het prachtig. Heerlijk gegeten ook.
In oktober ga ik naar New York. We hebben alleen tickets nog geen verblijf. Iemand tips voor leuke airbnbs?
Kefalonia en Lefkas. Die eilanden zijn prachtig en nog niet overspoeld door toeristen. Ik ben nu op Zakynthos en dat is mooi maar wel erg op toeristen gericht. Vind het wat tegen vallen.
Waar verbleef je in Toscane? Wij zitten 4 nachtjes in Sienna dus als je tips hebt hoor ik ze graag (: Vooral de allerlekkerste restaurantjes ben ik naar op zoek