Heb jij dan nog tips voor Bratislava?
Sintra is zooo leuk. Ik zou geen tour volgen, maar gewoon zelf gaan. Ik ben zelf niet naar Pena Palace geweest (want hoogseizoen dus echt bizar druk), maar wat ik echt geweldig vond en heeel erg aanraad was Quinta da Regaleira! Als je vroeg bent en genoeg tijd hebt, zou ik alles lekker lopend doen. Het wandelpad naar Pena Palace is heel leuk.
Het oude centrum van Sintra is trouwens ook de moeite waard. Klein, maar heel knus. Lunchen is leuk bij Loja do Vinho!
(Beetje offtopic, maar ik zou iedereen aanraden langer dan een dag naar Sintra te gaan, ik heb daar echt een hele fijne vakantie gehad. Zooo veel mooie paleizen en landhuizen te zien <3 En je kunt er super leuk door de natuur en kleine dorpjes fietsen richting het strand. Klinkt super burgerlijk maar is een van mijn leukere vakanties geweest haha.)
Ik vond Lissabon na Sintra eigenlijk een klein beetje tegenvallen. Hoogtepunt was voor mij de aankoop van de allerlekkerste pasteis de nata bij Manteigaria :’) Zelfs een dag later zijn ze nog lekker knapperig!
Heeft iemand ervaring met vliegen met Aeroflot?
Ja ik heb net een relatief goedkope gescoord! Scheelde even 200 euro tov alle andere maatschappijen
Lekker late reactie maar kun je hier ook gewoon een drankje drinken? En moet je daar dan voor reseveren? Een high tea of diner is een beetje boven mijn budget namelijk.
Het gaat over Sketch trouwens mocht iemand anders het ook weten.
Nou, ze zijn nogal specifiek qua openingstijden geloof ik. Toen wij er kwamen kon je alleen een drankje drinken drinken in de bar onder de wc’s, verder was het allemaal reserveren of echt lunch of high-tea’s.
Ik zoek trouwens nog steeds haha
Misschien kun je iets vinden op Eliza was here?
Nusa Lembongan! Voor snorkelen, maar ook algemeen. Zo mooi daar!
Ik ga volgende week voor een nerdy/geeky 3-daagse naar Londen, haha. Zoveel zin in. Ik ga naar het Harry Potter-toneelstuk, naar Bletchley Park en het Museum of Computing. En misschien ook nog naar een musical. Nu alleen nog afwachten wat Brexit zal betekenen voor m’n terugreis .
Qua vertragingen/aanschuifrijen/extra grenscontroles bij een no-deal? Of zou ik daar nog helemaal niets van merken? Nou ja, als het uitstel niet wordt goedgekeurd.
Wat zijn mooie/leuke plekken in Kroatië?
Sowieso naar Nusa Penida
Ik zag dat er ook een wintersport topic is, maar daar wordt niet zoveel in gepost daarom hier even: weet iemand een leuk huis voor ongeveer 12 personen (of meer) in een wintersportgebied voor volgend jaar? Weet niet zo goed in welke gebieden ik moet beginnen met zoeken
en @Hinkje Er wordt mij via de universiteit (in Engeland) wel aangeraden rekening te houden met vertragingen bij een no deal. Ook het ministerie van Buitenlandse Zaken geeft dat aan trouwens nu in het reisadvies. Maar het is lastig te voorpslelen, voor hetzelfde geld is er natuurlijk helemaal geen brexit deze week. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/brexit/brexit-en-reizen-van-en-naar-het-verenigd-koninkrijk
Ik denk dat er in elk wintersportgebied wel leuke huizen te vinden zijn toch? Misschien kun je beter beginnen met het uitzoeken van een gebied/dorp? Wie gaan er allemaal mee, ben je al ergens geweest waar je juist wel of juist niet naar terugwil, wil je veel beginnerspistes of juist gevorderde pistes, hoe lang ga je, wil je grote toertochten skiën of ben je meer van kleine stukjes, moet het goedkoop of mag het duurder, wil je vol naar de après ski of zoek je meer een familie/gezinsomgeving, etc, etc?
Iemand tips voor Rome? Hotel/airbnb? Locatie? Allesssss
Mijn vriend en ik hebben eind augustus vakantie en willen dan graag een roadtrip maken van ongeveer twee weken. Ons lijkt het gaaf om van Porto naar Faro te reizen, vanwege de combinatie zon/zee/strand en leuke steden bezoeken (we willen dan ook langs Lissabon). Heeft iemand ervaringen/tips voor ons? Alvast bedankt!
Iemand tips voor een enigzins betaalbaar verblijf in het Krugerpark? We gaan in oktober voor 2 weken naar Zuid Afrika en willen daar drie nachten verblijven.
Heeft iemand tips voor een weekendje Nederland/Belgie/West-Duitsland met vriendinnen? Mag in de natuur zijn, maar wel iets te doen in de omgeving!