Reizen / Vakantie

Yes ! Heb 1.5 jaar geleden in de zomer in deze gezeten:

Dat bed is een tweepersoons en je hebt verder alles ook zelf : keuken, badkamer en zelfs een tuintje ! Ook supermarkt was om de hoek en een metrostation! Deze laatste was bij ons kapot haha dus wij moesten met een bus maar ook dat was dichtbij. Ik vond het een fijne in elk geval!

Dit appartement is ruim, stil want het zit in zo’n gebouw met een binnenplaats, dichtbij de metro en het treinstation, 10 minuten lopen naar het Colosseum.

Jaa @Bunnyslippers
Mijn favoriete steden zijn Verona en Milaan. (Milaan is echter wel een verhaal apart, mensen haten het of vinden het helemaal geweldig.)
Ik heb nog nooit iemand ontmoet die Verona niet prachtig vond.

Bologna vind ik ook fantastisch. Ideaal als je van lekker eten houd (en een rechten-nerd bent zoals ik).

Voor een langere vakantie vind ik de Marken trouwens ook ideaal. Het ligt aan zee en veel Italianen gaan er zelf op vakantie maar je ziet er minder Nederlanders dan in bijv. Toscane.

Hij vindt hem zo niet, heb je toevallig een linkje? Heb al een paar andere opties gevonden inmiddels, maar het is iig de moeite hier ook nog even naar te kijken, vooral gezien het maar 10min lopen is vanaf daar!

https://abnb.me/KCPUv9Vh0T misschien kan je hem niet vinden omdat ie niet meer beschikbaar is in de periode dat jij wilt gaan

Ik heb een beetje impulsief een ticket naar Japan geboekt. Ik ga in november voor 2 weken en ga daarna een paar dagen naar Hong Kong. Maar ik heb eigenlijk niet echt een idee wat ik wil bezoeken.
Ik ben vorig jaar ook naar Japan geweest, en ben toen naar Tokyo, Kyoto, Osaka, Nara, Mt. Koya, Kobe en Hiroshima geweest. Ik wil nu sowieso weer naar Tokyo, want daar valt nog zo veel te zien, en naar Hiroshima, want daar had ik vorig jaar te weinig gezien. Maar verder heb ik geen idee welke steden nog meer leuk zijn. Iemands tips?
@Bergamot Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik je tag, maar ik zag dat jij al eerder naar Japan bent geweest. Heb je nog tips? Vooral voor steden die ik kan bezoeken, maar ook voor dingen die ik moet kopen/zien. Had vorig jaar alleen een handbagage koffer, dus kon geen vloeistoffen verder kopen. Heb alleen een paar van die warmtepleisters ed gekocht. Maar welke dingen moet ik nu niet vergeten?

Thanks! Ik had de data wel verwijderd, maar alsnog vond ie 'm niet. Ga er eens naar kijken.

Deze! Loopafstand van Colosseum en erg ruim

De eerste dingen (die het recentst zijn) die ik lees zijn dat het er vochtig en schimmelig is en het er zo ook ruikt, dus deze sla ik maar niet op als optie :stuck_out_tongue:

Ik ga over 3 weken voor mijn studie 2 weken naar Engeland. Ik ga alleen en ga eerst een week naar Birmingham en dan een week naar Liverpool. De opdrachten voor mijn studie zijn niet enorm tijdrovend dus heeft iemand nog leuke tips? Zowel qua restaurant, winkels als activiteiten?

Ik vond het blackcountry living museum vlakbij Birmingham erg leuk, maar het zit niet in de stad zelf.

Iemand tips voor een hotel of airbnb in Berlijn? :biggrin:

Oh! Toen ik er was 3 jaar geleden gelukkig niet haha

In de meivakantie met mijn vriend ± 10 dagen ergens ver weg naartoe, iemand tips aanraders? Willen het een en ander doen maar geen super actieve vakantie zeg maar. Fijn als het lekker weer is +25 graden maar hebben geen idee waar we naartoe willen haha

Heeft iemand ervaring met het weer in Fortaleza/ Cumbuco in april? Of überhaupt met de bestemming?

Het is nauwelijks reizen te noemen maar wie weet een leuk maar toch ook budgetfriendly restaurant in Antwerpen? We zijn met een grote groep en graag iets in en om het centrum :blush:

Jaa vind ik alleen maar leuk! Ik zal morgen even uitgebreid reageren! Supergaaf. :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing: ben een beeeeetje jaloers (nergens voor nodig want ga over twee weken naar New York :sweat_smile::heart_eyes:)

Sorry dubbel, mijn zusje heeft een jaar in Liverpool gewoons en cuthberts bakery voor high tea en Moose voor ontbijt zijn beide geweldig!
Ik vond Liverpool heel erg leuk iig!

Ik ben een paar jaar geleden in fortaleza geweest in april/mei en het was super lekker weer vond ik. Rond de 25 graden en lekker zonnetje maar niet verstikkend heet. Sowieso vond ik fortaleza heel leuk maar ben er maar een paar dagen geweest.

Ik vlieg over 2 dagen naar Azië en ik bedenk me nu pas dat ik het stuk tussen mijn huis en Schiphol moet overbruggen zonder winterjas. Als het goed is word ik op de heenweg gebracht met de auto maar er is een kans dat dat niet lukt, en de terugweg moet ik sowieso met ov. Heeft iemand nog tips, naast een trui? (Ik ga met een backpack dus zo licht mogelijk)