Reizen / Vakantie

MAAAAAAASTRICHT!!
In combinatie met Valkenburg of lekker wandelen door het heuvellandschap.

Zwolle! Leuke winkels en lekkere eettentjes

Ik ben bij El Tucan geweest in Playa del Carmen, was qua kamer niet geweldig, gewoon prima, maar qua locatie echt top! Ligt er een beetje aan wat je zoekt, want het is echt in het winkel-/uitgaansgebied, niet aan het strand. Wel gaat er een shuttlebus naar het strand

Ik ben een week vrij en heb eigenlijk wel zin om een paar dagen naar de zon te gaan om gewoon even op te laden en in een andere omgeving te zijn. Nu kan niemand in mijn omgeving mee, dus ik ben bang dat ik op mijzelf aangewezen ben…

Heb dit alleen nog nooit gedaan. Weet iemand misschien een leuke ontspannen plek/ho(s)tel/reis om te doen in Europa?

Eindhoven Rotterdam Den Bosch Groningen. Ik ben echt fan van Rotterdam: kan je letterlijk alle kanten op, ouder, nieuw, modern, haven, winkelen etc.

Een vriendin van me is in december alleen naar fuerteventura gegaan en vond het helemaal prima. Idd lekker gechilld, ze had all inclusive geboekt dus had geen gedoe met alleen uit eten enzo en ze had surflessen gepland dus ze had wel wat aanspraak!

Ik ben nu opweg naar London, heeft iemand nog tips?

shoreditch :clap:t2:

Naar Camden town!

Sorry hoor even mn enthousiasme kwijt. Over precies 1 week vlieg ik naar Aucklandddd :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Kan niet wachten om weer terug te zijn in NZ :heart:

WHUAAAAA! ik over 24 dagen :raised_hands:t3:
Ga je foto’s poste op instaaaaa :smirk:

Heel brutaal, maar ik ben op zoek naar hoeveel mensen hier hebben uitgegeven aan een reis door Zuid-Afrika van ongeveer 2 weken langs de kust! :grin:

Of courseeeee! :smirk::smirk:
Omg jij gaat gewoon voor een lange tijd, zo jaloerrrrs :joy::joy:

Welk eiland van de Canarische Eilanden is het leukst als je van luie stranddagen houdt, waar mooie natuur is én waar je actieve uitjes kunt plannen?

Tenerife

ik zeg ook Tenerife maar ben op de anderen nog nooit geweest dus misschien niet helemaal eerlijk. Maar daar heb je sowieso alles wat je zoekt!

Ik ga dit jaar naar Maleisië en Singapore en ben op zoek naar food tips ed, shoutout naar @oversized! Kom maar door.

Gaaf! Wij hebben vorig jaar in Singapore heel lekker gegeten bij Empress (http://empress.com.sg). Reserveren is wel nodig, maar dat is bij bijna elk restaurant zo!

Mijn favo restaurantje van heel Maleisië zit in Georgetown op Penang: https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-g298303-d1899837-Reviews-Tek_Sen_Restaurant-George_Town_Penang_Island_Penang.html?m=19905

Laat je niet misleiden door de rode plastic stoeltjes: het eten is HEERLIJK. Er staat ook vaak een rij (die niet lang duurt en sowieso de moeite waard is).

Thanks! Mijn familie woont wel meer in de buurt van Kuala Lumpur. Weet niet of we dit jaar langs Penang gaan. Maar gaat sowieso op mijn lijstje.