Reizen / Vakantie (Deel 1)

Ik ben 2 jaar terug half september 1,5 week naar Kreta geweest en toen hebben we zelfs nog 36 graden gehad!

1 like

Misschien zeg ik nu iets waar je niks aan hebt hoor, maar kun je niet beter naar losse huisjes kijken? Ik denk althans dat het makkelijker is om bv 3 13- of 4 10-persoonshuisjes te vinden dan 1 38-persoonshuis.

Hadden we ook aan gedacht, maar we willen liever met z’n allen in een huis want gezelliger en minder center parcs-idee! Thanks voor het meedenken! Ik kom inmiddels via Belvilla wel wat huizen tegen waar we wel met z’n allen in passen.

1 like

Ja ik snap absoluut dat 1 groot huis gezelliger is! Hoop dat je iets tofs zult vinden :blush:

Mijn huisgenoot is er nu, ik kan als ze terug is wel om tips vragen? Ik ben er vorig jaar geweest maar dat was met gogo mee

Helaas moet je eerst zo een boekje kopen en dat vond ik wel héél duur. Daardoor was de camping niet bepaald goedkoop

Misschien meer zoeken in de richting van kampeerboerderij/groepsaccomodatie? Die zijn er wel door heel Nederland en ging ik als kind vroeger ook heen met mijn ouders en hun vriendengroep.

Iemand nog aanraders voor hostels in Berlijn? (:

Oeeeei daar heb ik niet heel veel zin in haha!

Ik heb het de vorige keer heel erg naar m’n zin gehad bij BackpackerBerlin in Friedrichshain! Aardige mensen en leuke gasten, kon makkelijk contact maken en samen dingen doen met mensen. Locatie vond ik ook fijn

2 likes

@Daytona @Dazed Gaat me vooral om de sfeer! Aanbod is zĂł groot daar haha, maar denk dat ik wel voor een hostel in een leuke wijk ga ipv het bekende centeum

Qua sfeer vond ik backpacker toen ik er was wel echt leuk! En Friedrichshain is m’n favoriete wijk in Berlijn dus dat was fijn. Als je een andere, specifieke wijk zoekt zijn de reviews op Hostelworld of Booking ofzo wel handig vond ik, daar heb ik me de laatste keer op gebaseerd. Veel reviews gaan wel in op sfeer/of ze makkelijk contact kregen met andere gasten.

1 like

Zag van de week een aanbieding op treinreiswinkel staan voor 't zwarte woud. Misschien een idee om even naar te kijken?

1 like

Ik heb zelf bij Regenbogenfabrik geweest, zeker aan te raden! In de wijk kreuzberg

2 likes

Oh fijn! Dat mag je zeker doen :slight_smile:

Ik heb ergens geslapen dat Holi Berlin heet en het was gewoon schoon en netjes enzo maar de reden voor deze shoutout is het ONTBIJT HOLY MOTHER OF CHRIST het was zo uitgebreid en zo lekker ik wil terug

1 like

Misschien is dit een optie? In Berg & Dal bij Nijmegen. Niet super sfeervol qua inrichting, maar de ligging en voorzieningen zijn super.

1 like

Hier heb ik idd ook goede dingen over gehoord @instantramen, ook de leukste buurt imho (woon er voor Berlijnse begrippen om de hoek). Mocht je liever in F’hain zitten schijnt Sunflower ook een goed hostel te zijn.

2 likes

Ik ben op zoek naar een hotel of airbnb in Parijs, hebben jullie aanraders? Er is zoveel aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Ik ben aan het kijken voor een vakantie in oktober. Kanshebbers tot nu toe:

  • Sicilie
  • Malta
  • Cyprus

Wat raden jullie aan? Welk eiland is leuk rond die tijd en waar is het meest te doen?