Review je spellen

Dit zijn mijn favoriete spellen, omdat er tactiek in zit!

image

image

Is deze ook leuk met zn tweeen? Een vriend van ons heeft hem ook maar die had het alleen met meerdere mensen gespeeld.
———————

Ik heb sushi go! ontdekt. Vind het echt mega leuk en simpel om te doen.

Sushi go! Is echt leuk!
Moet maar weer eens een spelavondje doen :smile:

Iemand al carcassonne safari gespeeld?

Ik heb het nog maar één keertje gespeeld en dat was ook met z’n vieren. Ik weet niet of het ook mogelijk is om het met z’n tweeen te spelen, omdat je in teams werkt.

Oh sorry ik zie nu dat ik verkeerd heb gelezen. Ik las ‘met m’n vriend gespeeld’ in plaats van vrienden. Vandaar dat ik het vroeg haha. Ik zie wel op het doosje staan 2 spelers. Maar zoals ik het van die vriend hoorde is het ook meer een spel voor meerdere personen. Ik ga het nog verder uitzoeken haha.

Voor de geïnteresseerden, er is vandaag 30% korting op gezelschapsspellen bij bol.com (dagdeal).

Kan je niet van die filmpjes kijken met speluitleg op YouTube?

Ik heb gisteren voor kerst machi koro gekregen, echt een super leuk en simpel spel! Je moet een stad bouwen en hoe meer dezelfde gebrouwen hoe meer muntjes je krijgt. Klinkt saai maar echt leuk! Aanrader voor iedereen. Kan ook met 2 spelers.

Ik heb gister Who’s the dude gespeeld en vond het echt fantastisch! Aanrader!

Heeft iemand van jullie Altiplano gespeeld? Het ziet er zo leuk uit maar ik vrees dat het een beetje een zelfde spel is als andere spellen met bouwen en verzamelen enz

Ik heb ‘what do you meme’ en het is echt enorm grappig! Ik raad je wel af het bij bol.com te bestellen, want dat spel was waardeloos, hele slechte kaarten, slechte kwaliteit. Heb hem daarna besteld bij spellenrijk

Jaaa Bang! is echt fantastisch, de dice variant is ook fantastisch.

Heb laatst met collega’s een avondje Secret Hitler gespeeld, echt geweldig.

Ja bang! is echt heel erg leuk! Vooral als je ook een grotere groep hebt van 7/8 man!