Schilderen/tekenen/handletteren

Leuk! Aquarel vind ik ook altijd zo onvoorspelbaar idd maar dat is er ook wel weer leuk aan. Heb een idee van wat ik wil maken maar moet het nog ff uitwerken haha.

Ik heb de afgelopen tijd deze geschilderd. Een mix van inkt, aquarel en gouache.

14 likes

Wauwww die tweede is echt prachtig! (De andere ook hoor maar deze spreekt me echt aan!)

Verkoop je soms ook je creaties? :relieved:

2 likes

Oh wow dankjewel! :redface: Ik verkoop nog niets maar zit er wel aan te denken, wil eerst meerdere prints hebben om te verkopen. Maar als je wil kan je me volgen op Instagram als je het in de gaten wil houden? Je kunt me vinden op Hantasticart. :purple_heart:

3 likes

Nou dan zou ik die tweede zeker opnemen in de collectie want ik had die hier thuis ook al laten zien omdat ik m zo mooi vind dat ik m aan de muur zou willen! Heel mooi!

2 likes

En hier nog een die de tweede wel aan de muur wil. Al je vorige creaties zouden ook echt nog steeds perfect zijn als kaarten. :relieved:

1 like

Aw dankjewel @Marquez @Maanzaad sorry dat ik zo laat reageer ik word er zo verlegen van en weet niet zo goed wat ik moet zeggen!

Heb deze gemaakt voor het Kerst thema! Heb waterverf en inkt gebruikt. Ik vond het leuk om te doen al vind ik een lichtbron creëren met aquarel wel heel moeilijk haha.

20 likes

Wat mooi! Jouw werk roept altijd heel veel plezier bij mij op. De sneeuw heb je er ook echt heel mooi in verwerkt! Super bedankt voor je inzending :slight_smile:

1 like

Haha wow holy shit. Dit is net een tekening uit een boek van Roald Dahl. Waar is dit mee gemaakt? Grafiet potlood of inkt?

1 like

Ik ben begonnen aan een nieuwe schilderen op nummer

Om de een of andere reden heeft hij de foto gekanteld, de korte zijde waar nu verf zit is eigenlijk de bovenkant. Maar je kan nu toch nog niet zien wat het wordt dus maakt ook niet uit hahahaha.

4 likes

Kerstkaartje voor mijn schoonouders.

46 likes

Heel mooi!!

2 likes

Mijn inzending voor de kerst challenge! Gemaakt met soft pastel op pastel mat

Verder heb ik nog allemaal kerstkaarten geschilderd voor familie, vrienden en de medewerkers van het ziekenhuis. Ik ben nu ook wel fan geworden van aquarel. Schilderen is sowieso gewoon leuk haha.

24 likes

Onwijs lang bezig geweest met een zwartwit portret in aquarel. Uiteindelijk alleen tevreden over de onderzijde van het gezicht, de ogen waren echt te alienesque :sob:

En nog een snel gemaakt kerstkaartje

Samenvatting

10 likes

@LeviOHsa @Wally heel erg bedankt nog voor jullie inzending van de 2020 kerstchallenge! Ik hoop dat iedereen fijne feestdagen gehad hebben. Het nieuwe jaar is ook alweer begonnen dus ik ga eens nadenken over een challenge voor het nieuwe jaar. Mochten iemand een idee hebben dan hoor ik het graag.

Heeft iemand ondertussen nog wat gemaakt? :smile:

2 likes

Ik heb een schattig klein aquarelsetje gekregen voor kerst dus daar ben ik nu wat mee aan het spelen en nog later nieuwjaarskaartjes aan het maken!

2 likes

Jaa zo tof om te zien wat jullie gemaakt hebben! Echt heel mooi ook. :heart_eyes:

Ik heb niet echt veel geschilderd de afgelopen tijd maar heb wel zitten tekenen en heb een kort filmpje van mijn proces gemaakt, mischien leuk om te zien: https://vm.tiktok.com/ZScgonMf/

10 likes

Heel cool om te zien! Je tekent zo losjes! Wat is dat eerste roze ding dat je gebruikt, is dat een gum?

Thanks! Dat roze ding is een mechanisch potlood, handig voor kleine schetsen want hij blijft heel precies.

Heeft er iemand aanraders voor goede aquarelpenselen? Ik had een setje uit een hobbywinkel maar die verliezen hun haren :cry:

Kennen jullie leuke youtubekanalen/Instagram profielen/… met tips, technieken, inspiratie etc. voor het schilderen? Mag voor verschillende verfsoorten zijn, ik probeer alle technieken een beetje.