Secret Santa 2021 aanmeld- en vragentopic

Hoi Santa,
Wat super leuk om van je te horen! Het pakket kan deze week bezorgd worden, mijn buren nemen voor nu alles aan ivm operatie :grin:. Ik kijk er naar uit!!

Hoi @Chesirecat, ik wilde even een teken van leven geven. Het is nog even geduld hebben, maar ik ga je pakketje volgend weekend versturen! :relaxed:

Oeeee spannend! Ik heb er zin in!!

Ben heel benieuwd! :heart:

1 like

@DikkeKip Santa wilde ook wat van zich laten horen en op 1 detail na is het tijd voor inpakpret en dan geef ik het mee aan postnl!

1 like

Yaay leuk Santa! Ik ben benieuwd wat voor leuks je er van maakt :smiling_face_with_three_hearts:

Spannend, ik ben heel benieuwd wat je er van gaat vinden.

1 like

Oh my Gooood jongens ik heb zoiets doms gedaan hahahaha. Ik had een persoonlijk cadeautje gemaakt waarvoor ik de insta van mijn lootje een beetje had gestalkt. Alleen kom ik er net achter dat het dus een compleet andere forummer is!!! Wat ben ik blij dat ik mijn pakketje nog niet had opgestuurd :sweat_smile:.

11 likes

Hahaha dit zou ik kunnen zijn als ik dit zou organiseren

Edit: wel een goede manier om je lootje op het verkeerde been te zetten door deze non-hint

Dit is echt m’n grootste angst haha, ik check zo vaak of ik m’n lootje wel goed onthouden heb enzo.

1 like

Lieve @anon37686689

Je pakket is zo goed als klaar,
En komt morgen bij het PostNL punt, aldaar!

Je kan het pakket dus deze week verwachten!!

Ho ho ho :santa:

1 like

Ik ook, heb steeds t eerste bericht weer opgezocht :joy:

Ja ik dus ook!! Ik wilde net het verzendlabel aanmaken en toen realiseerde ik me opeens dat het een compleet andere voornaam was. Geen idee waar dit is misgegaan in mijn hoofd maar wel intens blij dat ik mezelf heb behoed voor het ongemakkelijkste moment ooit.

3 likes

Leukkkk, ben zo benieuwd!

Mijn pakket is net binnengekomen, werd er al meteen blij van :grin: :heart_eyes:
Maar @santa ik ga nog even wachten en hem in het weekend uitpakken!

Ps ik weet alvast dat @Chesirecat niet mijn santa is :joy:

2 likes

@Missy,

Jouw pakket is onderweg!
Ik hoop dat hij snel bij je is, zonder al te veel pech

De track en trace ontvang je via een prive bericht,
Zodat je precies kunt volgen waar het pakket nu ligt.

Groetjes,

Santa

1 like

Nou eind goed al goed: degene wiens foto’s ik heb gebruikt kan er hartelijk om lachen en het cadeautje gaat haar kant op. Nu nog iets nieuws vinden voor mijn lootje.

5 likes

Ik heb mijn pakket vandaag binnen gekregen! Ik ga hem vanavond openen :partying_face: Zo leukkkk

5 likes

@anon50301661,

Ik ben nu twee dagen van huis maar zodra ik woensdag weer thuis ben gaat jouw pakketje op de post en is het hopelijk dit weekend bij jou! :santa:t3: :gift:

1 like

Zo leuk al die berichtjes! Ben zo benieuwd naar mijn eigen pakketje en wat mijn santa heeft gedaan haha

1 like