Ik meld mij ook aan als extra santa
Zie je, komt helemaal goed. Ik hoop daarnaast ook dat de echte Santa helemaal in orde is. En voor zover ik me kan herinneren is dit de eerste keer. Je hebt een (niet zo leuke maar wel hartverwarmende) primeur @chasingrainbows.
Liever ik dan een van de deelnemers en vind de reacties echt enorm lief
Ah jeetje zou diegene het dan vergeten zijn? Maar ja diegene heeft zelf ook een pakketje gekregen toch dus dan zou je toch denken van oh ja oeps ik deed mee aan Secret Santa Of er moet iets gebeurd zijn inderdaad⊠Als er niets meer voor je binnenkomt wil ik je ook graag iets sturen! @chasingrainbows
Wauw wat een ontzettend lieve mensen in dit topic! Ik ga er voor nu even vanuit dat de Santa in kwestie gewoon is vergeten een track&trace te delen want er is eerder wel prima contact geweest. Mocht er om wat voor reden dan ook geen pakket onderweg zijn is het heel tof om te weten dat zovelen van jullie iets willen regelen.
Het pakket is onderweg mensen! Maar nogmaals, super hoe mensen hier meedenken en willen helpen.
Shit nu heb ik voor niks wat opgestuurd. @chasingrainbows stuur maar terug!
Grapje uiteraard.
Gelukkig is t goed afgelopen.
Ja daaag ik hoopte al op een hamsterkaart ooit
Berichtje voor mijn Santa: ik kreeg een bericht dat het bezorgmoment niet gehaald is vandaag door PostNL en dat ze het morgen weer gaan proberen. Helaas zijn mijn vriend en ik t/m zaterdagavond in een andere stad vanwege de feestdagen dus ik denk dat ik het pakket dan maandag pas kan ophalen! Nog eventjes geduld maar ik heb er zin in
Echt zin in het raden. Gaan we dat gewoon als een malle in dit topic doen straks?
Als iedereen zân pakketje heeft uitgepakt, geloof ik
Als iedereen zijn pakketje heeft! Een aantal mensen pakken pas met kerst uit en één pakketje is nog onderweg. En je mag uiteraard om hints vragen
Ik ben zwaar overtuigd van mijn Santa maar heb nog geen optie B, misschien nog even goed nadenken en de lange lijst afgaan
Gisteren viel ineens het kwartje en denk dat ik zeker weet wie mijn santa is!
Mijn pakje (nou een enorm pakket is het) is ook binnen! Ben zo benieuwd
ik ook! zat een hele duidelijke hint in mijn pakket haha
Oh in dat geval. Santa mag ik uberhaubt 1 hint hahaha
Fijn dat het goedgekomen is! Ik ben elk jaar een lurker in dit topic, maar ik las nu pas weer een beetje bij. Had zeker ook mee willen helpen indien er iets mis gegaan was, ook al doe ik niet eens mee haha, maar gelukkig is alles weer eerlijk verlopen.
Ik sjees even naar het fototopic om te kijken of je het al gedeeld hebt haha
Super lief al die reacties! Ik ga het zo posten