Lieve @Marsepein ,
Wat fijn dat ik dit jaar jouw Secret Santa mag zijn! Je hebt een heel leuk, gezellig lijstje gemaakt. Hopelijk ben je blij met al je cadeaus als je het pakket open maakt. Het is nog lang niet zo ver, ik moet nog op pad. Ik zag op je lijstje een ‘gekke mok’ staan. Bedoel je daarmee een gekke print, vorm of iets wat past bij je dienblad?
Ook vraag je om een leuke theedoek, wil je daar misschien ook een bijpassende handdoek bij? Of zeg je “je mag het zelf uitzoeken Santa, ik laat je helemaal vrij”. Je bent gek op thee, heb jij een voor-of afkeur voor een bepaalde smaak? Dan krijg ik een beetje een idee waarmee ik je vermaak. Misschien krijg je wel een bruisbal, een zoutkaars of een bloempot. Wie weet zit Mickey Mouse ook wel in het complot
Nee hoor lieve Marsepein, raak niet in paniek. Disney zou niet in je pakket voor komen, ik blijf wel sympathiek. Wat er wél in je pakket te vinden zou zijn, is voor jou nog heel lang een groot geheim. Ik hoop dat je nog van alle voorpret kan genieten, dan ga ik nu maar weer eens naar mijn rendieren toe. Het is nog herfst dus ze zijn nog een beetje moe. In de winter gaan wij allemaal los, dan is er heel wat chaos. Cadeautje hier, cadeautje daar en hopelijk zijn de mensen dan dankbaar.
Voor nu tot ziens, geniet van het herfst weer. Voor je het weet is het nat en koud, ook al geeft dat ook een bijzonder mooie sfeer.
Veel liefs,
Santa