Mn santa rijmt 
Thee en choco is altijd welkom. Qua thee hou ik van herfst/winterse smaken. Maar groen met een smaakje vind ik vaak ook prima. Ik ben alleen niet zo fancy dat ik iets heb voor losse thee. Heb ooit ergens thee gedronken wat heel lekker was en zie nu dat dat rooibos, kardemom, sinaasappel, kaneel en gemberwortel was. Misschien kan je daar iets mee.
Voor hobbies vind ik lastig want ben nogal impulsief en koop dus vaak een hoop. Wat ik nu nog mis zijn hele dunne kwastjes , maar dat zal lastig zijn en vast ook prijzig. Posca markers zijn ook top, maar ook duur😂 heb daar nu zwart wit en goud van.
Maar mocht je iets tegenkomen en denken dat is geweldig dan vind ik t vast leuk.
Mn huis is wel vol maar helaas niet met leuke deco dingetjes. Dus dat is altijd welkom. Iets vogeligs, eekhoornig of egelig voor in de boom is ook altijd leuk. Of een hamster😂 zo jammer dat ah die niet meer maakt.
Ik hoop dat je hiermee wat voor uit kan. En besef me dat ik ook even heel hard moet na gaan denken voor mijn lootje.