Secret Santa 2022 aanmeld- en vragentopic

Lieve @Marsepein ,

Wat fijn dat ik dit jaar jouw Secret Santa mag zijn! Je hebt een heel leuk, gezellig lijstje gemaakt. Hopelijk ben je blij met al je cadeaus als je het pakket open maakt. Het is nog lang niet zo ver, ik moet nog op pad. Ik zag op je lijstje een ‘gekke mok’ staan. Bedoel je daarmee een gekke print, vorm of iets wat past bij je dienblad?
Ook vraag je om een leuke theedoek, wil je daar misschien ook een bijpassende handdoek bij? Of zeg je “je mag het zelf uitzoeken Santa, ik laat je helemaal vrij”. Je bent gek op thee, heb jij een voor-of afkeur voor een bepaalde smaak? Dan krijg ik een beetje een idee waarmee ik je vermaak. Misschien krijg je wel een bruisbal, een zoutkaars of een bloempot. Wie weet zit Mickey Mouse ook wel in het complot :wink:
Nee hoor lieve Marsepein, raak niet in paniek. Disney zou niet in je pakket voor komen, ik blijf wel sympathiek. Wat er wél in je pakket te vinden zou zijn, is voor jou nog heel lang een groot geheim. Ik hoop dat je nog van alle voorpret kan genieten, dan ga ik nu maar weer eens naar mijn rendieren toe. Het is nog herfst dus ze zijn nog een beetje moe. In de winter gaan wij allemaal los, dan is er heel wat chaos. Cadeautje hier, cadeautje daar en hopelijk zijn de mensen dan dankbaar.

Voor nu tot ziens, geniet van het herfst weer. Voor je het weet is het nat en koud, ook al geeft dat ook een bijzonder mooie sfeer.

Veel liefs,
Santa

3 likes

Nouuuu wat een lief en leuk berichtje!!! :grin:
Ik was al enthousiast en nu nog meer!

Over de theedoeken: kijk maar wat je tegenkomt! Een keukenhanddoekje komt ook zeker van pas, maar als je een leuke set theedoeken vindt dan ben ik daar net zo blij mee.

Thee: Liefst geen groen en verder mag het alles zijn! Heb je een winkeltje in de buurt met losse thee, dan ben ik daar ook heel blij mee! Maak het jezelf vooral niet te moeilijk. Oja en zoethout in thee vind ik niet zo lekker. Kruidig, rooibos, zwart, vind ik allemaal lekker!

Mok: Eigenlijk ook weer wat je tegenkomt! Mag ook van de kringloop zijn, maakt me echt niet uit. Prints, vormen, kleur, als jij iets ziet waarvan je denkt ‘JA!’ ben ik er al heel blij mee! Thuis heb ik al wat mokken en die zijn allemaal heel divers.

Ik hoop dat dit je weer wat op gang helpt en mocht je nog vragen hebben, dan help ik je graag verder!

Lieve @Whoopdidoo,

Jouw Santa is al een heel eind op weg,
maar ik heb wat ideetjes die ik je graag voorleg.
Koffie blief je niet, maar kan thee of warme choco je wel bekoren?
En wil je laten weten welke smaken tot je favorieten behoren?
Verder wil Santa niet je hele huis vol spulletjes gooien,
Zijn er misschien nog hobbies die je verder wilt ontplooien?
Zo niet dan komt Santa er ook wel uit,
En verzamelt hij voor jou een mooie buit!

1 like

Mn santa rijmt :pleading_face:

Thee en choco is altijd welkom. Qua thee hou ik van herfst/winterse smaken. Maar groen met een smaakje vind ik vaak ook prima. Ik ben alleen niet zo fancy dat ik iets heb voor losse thee. Heb ooit ergens thee gedronken wat heel lekker was en zie nu dat dat rooibos, kardemom, sinaasappel, kaneel en gemberwortel was. Misschien kan je daar iets mee.

Voor hobbies vind ik lastig want ben nogal impulsief en koop dus vaak een hoop. Wat ik nu nog mis zijn hele dunne kwastjes , maar dat zal lastig zijn en vast ook prijzig. Posca markers zijn ook top, maar ook duur😂 heb daar nu zwart wit en goud van.
Maar mocht je iets tegenkomen en denken dat is geweldig dan vind ik t vast leuk.

Mn huis is wel vol maar helaas niet met leuke deco dingetjes. Dus dat is altijd welkom. Iets vogeligs, eekhoornig of egelig voor in de boom is ook altijd leuk. Of een hamster😂 zo jammer dat ah die niet meer maakt.

Ik hoop dat je hiermee wat voor uit kan. En besef me dat ik ook even heel hard moet na gaan denken voor mijn lootje.

Hoihoi @Madam-Mikmak, we zijn druk bezig met cadeautjes voor je zoeken. We omdat ik allerlei hulptroepen in heb geschakeld die mee zoeken naar leuke dingen. Hartstikke handig en ik heb al heel wat tofs voor je gescoord. In je berichtje had je gezegd dat je houdt van lezen. Toen ik in het boekentopic zocht kon ik niet iets van je vinden. Kan je misschien hier je favoriete boeken delen? Oh en qua muziek heb je nog iets wat je zoekt? Ik ben niet heeel bekend met dit gerne dus mocht je nog iets concreets weten hoor ik het graag. Liefs, je Santa

Hoi Santa!
Wauw hulptroepen. Je maakt mij wel heel nieuwsgierig!!
Muziek: ik houd erg van de jaren 80. En dan bijvoorbeeld Doe maar, the clash, blondie, Kim Wild, etc.

Boeken: ik lees heel veel genres. Van chicklit tot thrillers, kinderboeken tot detectives. maar de laatste tijd veel fantasie / YA
Ik heb al heel veel gelezen maar nog niets van Robin Hobb.

Succes! En liefs

3 likes

Lieve @Aile

Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad! Je vertelde dat je je collage van vorig jaar hebt recycled (heel milieubewust, dat kan ik alleen maar waarderen!), maar ik ben wel heel erg benieuwd of je wensen, voorkeuren of interesses afgelopen jaar nog zijn veranderd. Zodat ik ervoor kan zorgen dat je pakje ook dit jaar goed bij je past!

Bedankt alvast!

Groetjes, Santa

2 likes

Lieve @anon43983847,

Jouw santa wil ook graag aan de slag en vraagt zich af of iets nieuws ook mag. Of toch liever iets uit de kringloop. Is er nog iets wat je wenst om mee te bakken?
Zijn er nog series, films, games of iets waar je fan van bent?
Verder heeft je santa wel wat ideeën maar antwoord op deze vragen zou nog een beetje helpen.

Liefs, Santa

1 like

@SpeedOfSound
Hoi jij ook van sieraden met initialen, of kan Santa dat beter laten?

Hoi Santa,

Leuk om van je te horen! Ik ben eigenlijk nog wel op zoek naar nieuwe weckpotten! Voor fermenteren, jams en dat soort dingen. :smile:
Verder zijn bakvormpjes ook altijd welkom.

Qua games speel ik WOW classic en Sims. Series zijn vooral science fiction. Zoals Doctor Who, Westworld, Black mirror. Kun je hier wat mee?

1 like

Lieve @Bertie

Deze Santa is druk bezig geweest met zoeken.
In de randstad maar ook in uithoeken.
het budget is nog niet op dus kan nog 1 ding voor je halen.
Ik twijfel tussen fruitig, kruidig of zoet… ik blijf maar malen.
Waar houd jij het meeste van?
Ik hoop dat je snel antwoord want dan kan ik verder met mijn plan!

Liefs,

Santa

Lieve Santa,

Wat leuk, een bericht van jou!
Je vraagt waar ik het meest van hou
Fruitig, kruidig of zoet
Dat ligt eraan wat ik ermee moet
Kruidig heeft mijn voorkeur
Als het gaat om kaarsgeur
Van zoet moet je weten
Dat ik dat het liefst wil eten
En fruitig is mijn lievelings
Voor bad- en douchedinges!
Lieve Santa, dank voor je bericht!
Er staat nu een glimlach op mijn gezicht : )

7 likes

Lieve @Pininhetweb

Jouw pakje begint steeds meer vorm te krijgen
alhoewel ik over de inhoud nu zal zwijgen

Toch heb ik nog enkele vragen
waar ik jou nu even mee wil plagen

Je schrijft dat je van lezen houdt
mag dat ook Engelstalig zijn, of gaat dat fout?

En ik zie een plaatje van latte art,
is dat alles wat je graag drinkt, of slechts een start?

Houd je daarnaast nog van lekkers, chocola of snoep,
of vind je dat slechts allemaal troep?

Verder is Santa aardig voorzien
hopelijk ben jij er blij mee nadien.

Liefs, Santa

3 likes

Waaauw :heart_eyes:superleuk dit haha.

Fout gaan is een groot woord maar ik lees wel het liefst in het Nederlands! Goed dat je het vraagt want ik schreef volgens mij ‘alles wat los en vastzit’ maar had nooit aan Engels gedacht.
Maar ik kan het wel hoor :grin:dus als je al iets gevonden had is dat ook prima.

Ik hou van alles wat met koffie te maken heeft! Mn andere drankverslaving is Coca Cola haha. Ik drink niet zoveel alcohol maar vind het wel altijd leuk om nieuwe dingen te proberen.
Ik hou ook van chocola en snoep!
Dus dat kan niet fout gaan :blush:veel succes en alvast bedankt lieve Santa!

He lieve @Canvastas,

Deze Santa is druk bezig met je pakketje, ik keek naar je collage van vorig jaar en er stond dat je nooit genoeg plantenpotjes kon hebben, is dit nog steeds zo? Heb je verder nog wensen of aanvulling.

Groetjes Santa

Lieve @Marsepein ,

Ik dacht ik stuur je even een update, zodat je weet dat ik je niet vergeet.
Ik ben druk bezig al je cadeaus te verzamelen, ik vraag je niet heel veel. Ik vind het leuk om je te verrassen en hoop dat ik je daarmee niet verveel.
Je pakketje wordt een mengelmoes van heel veel dingen, ik hoop dat je er op staat te springen. Voor elk stukje Marsepein zit er wat in, en ik beloof je nogmaals: geen Disney onzin. Dus geen paniek dat Santa wat stiller is of je weinig vraagt, ik hoop dat ik op het einde kan zeggen “mijn missie voor Marsepein is geslaagd”. Dan rest mij alleen nog maar te zeggen, heb een fijne dag. Hopelijk heb je een chille, luie zondag!

Liefs,
Santa

10 likes

Ahhhh geweldig!!! :heart_eyes:
De voorpret is al helemaal geslaagd, lieve Santa!
Kan niet wachten op de mengelmoes :grin: Sta al zeker te springen!!

Krijgen ee vanaf morgen de adressen ? Of hoe zat het ook alweer haha

1 like

Ja dit weekend! Ik had het nagevraagd bij @Chesirecat

3 likes

Ik heb haar eergisteren ook lastig gevallen ermee :sweat_smile:
Dus eventjes geduld

3 likes