Secret Santa 2022 aanmeld- en vragentopic

@SpeedOfSound morgen (donderdag) tussen 14 en 18 komen ze langs!

En het pakketje is binnen! Ik ga het van het weekend openen

1 like

Ik pak hem zaterdag uit! Hij ligt braaf op me te wachten !

@Bertie

Deze Santa heeft haar best gedaan
De cadeautjes worden vanmiddag ingepakt en zullen dan met de post mee gaan.

Ik hoop dat de bezorgers je er morgen mee kunnen verblijden
Maar helaas is vertraging niet te vermijden

Veel plezier met je pakket!

1 like

Lieve @anon43983847,

Jouw santa had even vertraging door haar creatieve ideeën. Daarnaast is ze ook een schijterd met dit weer dus als het dooit gaat je pakketje morgen op de post!

1 like

Lieve @Soy.peor

Jouw Santa had het wat druk daardoor ging de tijd wat snel, maar wees niet ongerust Santa is jouw niet vergeten. Santa heeft je pakket bijna compleet, en hoopt je pakketje snel te verzenden.

1 like

Lieve Santa, ik heb mijn pakketje ontvangen en ik ben er onwijs blij mee :heart: heeeeeeeel erg bedankt!!! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Waar delen we de foto’s dit jaar? Collagetopic heeft ook collage- en vragentopic, maar ik denk dat dat foto’s moet zijn toch? @Chesirecat @Jeminae

Edit: Oh had geen reactie op DikkeKip moeten zijn.

1 like

Ja je hebt helemaal gelijk! Ik heb een fout gemaakt toen ik de topics aanmaakte. Wat stom van me.

1 like

Ik heb daarom expres nog geen foto’s gedeeld haha!

2 likes

Oeps! Misschien dat we het de moderators nog kunnen vragen (of gewoon in het collagetopic en hier posten dat ze daar mogen)? En hopen dat iedereen wel foto’s gemaakt heeft!

Yes ik heb al gevraagd of ze het aanpassen!

1 like

Ik zie het, je was me net voor haha!

1 like

Het is aangepast! Nogmaals excuses allen. Jullie kunnen los met foto’s posten :grin:

2 likes

Lieve @Pininhetweb,

Jouw Santa heeft je pakket op de bus gedaan,
het zal maandag pas met DHL meegaan.
Het zal gebracht worden naar het punt dat jij hebt doorgegeven (iets met dieren),
zodat jij hopelijk snel het uitpakken kan vieren.
Zodra Santa hoort dat je pakket op het pakketpunt ligt,
volgt hier een nieuw bericht.

Liefs, Santa

1 like

Lieve @Marsepein

Zoals je misschien al hebt gehoord ben ik met mijn rendieren op pad gegaan. Het was erg glibberig en koud, maar ik heb het allemaal doorstaan.

Je pakketje is als het goed is nog ruim op tijd voor kerstmis, anders is het wel een grote ergernis.

Ik ben reuze benieuwd wat je van alles vindt. Hopelijk wordt je niet door het shinende inpakpapier verblindt!

Lieve Marsepein, het was echt een feestje om jouw Kerstman te mogen zijn.
Wie weet tot volgend jaar, voor nu ben ik eerst weer klaar.

Liefs,
Santa

afbeelding

5 likes

Lieve @Lovepink ,

Je Santa heeft zich stilgehouden maar zeker niet stilgezeten! Je pakketje vertrekt vandaag met de arrenslee en verschijnt hopelijk snel onder je kerstboom.

1 like

Ahhh wat leuk!!! IK KAN NIET WACHTEN

Lieve @Findus

Je Santa was al even klaar met alle cadeaus,
Maar hopelijk maken haar inpakskills je niet boos!
En niet schrikken van je pakket!
Het is even zoeken naar de pret.

Veel plezier met het openmaken! :christmas_tree:

@Madam-Mikmak je pakket is onderweg hoor! Vandaag op de post gedaan en ik zag dat de bus druk volgeladen werd. Uiterlijk dinsdag zal het wel bij je zijn. Denk met het uitpakken om je vingers, er zitten 3 prikdingen in. Goed weekend! Enne suc6 met geduld hebben en wachten :santa: