Lieve Charlotx,
Deze keer geen leuke rijm. Ik heb geen idee hoe ik dit bericht nog leuk kan verpakken. Jouw pakket gaat het namelijk niet redden voor de kerst. Ik had beloofd hem woensdag te verzenden. Dat is niet gelukt en gisteren ook niet en vandaag zou het dan toch echt gebeuren maar is het door omstandigheden weer niet gelukt. Ik ben echt een kloteSanta. Er zitten best kersterige dingen in je pakket, je bent juist zo gek op kerst en nu krijg je het pas daarna.
Ik baal er ontzettend van. Naar mijzelf toe omdat ik me echt een mislukkeling voel maar vooral voor jou. Je hoort het pakket gewoon met kerst in huis te hebben, is toch een van de aspecten waar je naar uitkijkt.
Dus heel erg sorry en zeg alsjeblieft niet “geeft niet” want het geeft wel.
Ik plak morgenochtend als kleine goedmaker nog een cadeaubon erbij op de doos en dan gaat hij weg. Dan heb je hem pas dinsdag…
We wonen 2 uur rijden bij elkaar vandaan. Als dat minder was was ik naar je toegereden. Ik heb nog een hele tijd zitten googelen op spoedzendingen bij alle grote verzendbedrijven maar die doen het voor particulieren niet in het weekend. Bij kleinere koeriersbedrijven kost het rond de €200.
Mocht ik toch nog een optie over het hoofd zien, tips zijn welkom!