Secret Santa 2022 aanmeld- en vragentopic

Lieve @Chesirecat,

Ik denk dat de gekozen bezorgdienst bezig is met marathonlopen.
Want ik lees dat de bezorging 1 á 2 dagen vertraging heeft opgelopen.

Ik hoop dat de postbezorger snel navigeert,
zich aan jouw deur legitimeert
én het pakket arriveert.

Lieve @Pininhetweb,

Jouw pakket ligt klaar bij je DHL ophaalpunt!

Liefs,
Santa

1 like

Dankjewel! Ik ga hem morgen halen, zin in!

Lieve Santa,
Ik kan mijn pakketje pas de 24e ophalen:(( Red het vanavond niet met werk en vertrek morgen naar Brussel voor twee nachtjes.

Nog even geduld tot je jouw pakketje voor mij in het topic ziet!

verkeerde topic

Lieve @Canvastas,

Deze Santa is zó druk met pakketjes rondbrengen dat het vandaag niet gelukt is. Ik ga er morgen alles aan doen om je pakketje te versturen. Sorryy nog even geduld.

:snowman_with_snow::snowman_with_snow:

1 like

Update:
Lieve @Soy.peor

Super sorry, mijn planning liep wat anders dan gedacht, daarom is het santa vandaag pas gelukt je pakket in orde te maken. Helaas heeft ze nog geen tijd gehad om je pakket weg te brengen. Ik ga er alles aan doen om hem morgenvroeg weg te brengen.
Ik hoop dat je me de vertraging kunt vergeven.
Want ik beloof je dat je aan je pakket veel plezier zult beleven.

Veel liefs van Secret Santa

1 like

Geeft helemaal niks!

2 likes

Ik heb mijn pakketje binnen :v: pak 'm straks uit als kind slaapt. Anders kan ik zelf niets uitpakken haha

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Secret Santa 2022 collage- en fototopic

Oeps. Uit enthousiasme in het verkeerde topic geplaatst. @moderators mag deze post naar het fototopic?

1 like

Hé das mijn tekst

He Santa!

Ik weet dat PostNL veel vertraging heeft afgelopen dagen dus snap dat t misschien wat langer duurt voordat mn pakket aankomt, is ook geen probleem! Maar wil toch even checken of mn pakje niet toevallig toch al op t pakketpunt ligt oid en ik het verkeerd heb begrepen :sweat_smile: want je zei maandag ontvang je de T&T, ik heb niets gehoord verder, klopt dat?

Thanks iig alvast! :blush:

Edit: no worries, krijg net de code via PM en hij is net vanochtend aangekomen op het pakketpunt! Ik ga hem morgen ophalen en openmaken :heart_eyes:

1 like

Sorry Santa ik haal mijn pakket pas morgen op, ik ben ziek! Morgen verwacht ik weer fit te zijn en er ruimte voor in mijn hoofd te hebben (als de watten zijn verdwenen).

2 likes

Helemaal goed! Veel beterschap!

Lieve Santa,

Ik heb overal gekeken maar ik denk dat de postbezorger van zijn route heeft afgeweken.

Misschien heeft de drukte of het weer dwarsgelegen, maar ik wilde je even laten weten dat ik niks heb binnengekregen.

Heb je misschien een t&t? Want ik ben veel weg vandaag.

Groetjes Charlotx

Heb je een berichtje gestuurd.

Lieve Charlotx,

Deze keer geen leuke rijm. Ik heb geen idee hoe ik dit bericht nog leuk kan verpakken. Jouw pakket gaat het namelijk niet redden voor de kerst. Ik had beloofd hem woensdag te verzenden. Dat is niet gelukt en gisteren ook niet en vandaag zou het dan toch echt gebeuren maar is het door omstandigheden weer niet gelukt. Ik ben echt een kloteSanta. Er zitten best kersterige dingen in je pakket, je bent juist zo gek op kerst en nu krijg je het pas daarna.
Ik baal er ontzettend van. Naar mijzelf toe omdat ik me echt een mislukkeling voel maar vooral voor jou. Je hoort het pakket gewoon met kerst in huis te hebben, is toch een van de aspecten waar je naar uitkijkt.
Dus heel erg sorry en zeg alsjeblieft niet “geeft niet” want het geeft wel.
Ik plak morgenochtend als kleine goedmaker nog een cadeaubon erbij op de doos en dan gaat hij weg. Dan heb je hem pas dinsdag…

We wonen 2 uur rijden bij elkaar vandaan. Als dat minder was was ik naar je toegereden. Ik heb nog een hele tijd zitten googelen op spoedzendingen bij alle grote verzendbedrijven maar die doen het voor particulieren niet in het weekend. Bij kleinere koeriersbedrijven kost het rond de €200.

Mocht ik toch nog een optie over het hoofd zien, tips zijn welkom!

4 likes

Hee Santa, het klinkt alsof je een paar vervelende dagen hebt gehad. Gezien de reisafstand denk ik dat wij misschien bij elkaar in de buurt wonen. Als je me een berichtje stuurt kijk ik even of ik iets voor je kan betekenen.

6 likes

Lieve Santa,

Uit je tekst kan ik eruit halen dat je super drukke dagen hebt (gehad) wat ik totaal kan begrijpen! Ik denk dat het pakket net zo leuk is volgende week om uit te pakken. Ik vind kerst leuk maar het idee dat iemand moeite heeft gedaan om een pakket samen te stellen en cadeautjes te kopen voor een totale vreemde vind ik nog leuker. En hé om na kerst een kersterig cadeau uit te pakken wie wilt dat nou niet als fan.

Je hoeft echt geen extra moeite te doen om het cadeau eerder bij mij te krijgen of er nog iets extra’s bij te doen. En voel je alsjeblieft geen mislukking! Ik zou je al van te voren willen bedanken dat je meedoet ondanks je drukke agenda. Ik weet dat ik het niet mag zeggen van jou, maar het geeft echt niet!

7 likes