Secret Santa 2023 aanmeld- en vragentopic

Ik had het ook per ongeluk verkeers gepost. Even je post bewerken, kopiëren en plakken in het andere topic.

3 likes

Heb al een nieuwe post gemaakt​:smirk::relaxed:

De laatste jaren openden @Chesirecat en ik rond deze tijd het aanmeldtopic voor Secret Santa van dat jaar.

Dit jaar hebben wij echter besloten beiden niet in staat te zijn om de organisatie van Secret Santa op ons te nemen.

Zijn er vrijwilligers om het organiseren van ons over te nemen?

2 likes

Aah wat jammer meiden, bedankt voor de leuke jaren!

2 likes

Wat zijn de taken die jullie normaal doen?
Ik had vorig jaar wel meegelezen en gekeken met het topic. Erg leuk om te zien toen zelf niet meegedaan.

Ik heb even snel uit mijn hoofd op een rijtje gezet wat dingen zijn die je als organisator moet doen, misschien vergeet ik wat :laughing:

• Data bepalen (voor openen aanmeldtopic, sluiting aanmeldperiode, uiterlijke datum posten collage, uiterlijke verzenddatum)

• Regels bepalen (wil je de bestaande regels behouden of aanpassen? Bijv criteria voor deelname/aantal benodigde posts, wil je deelnemers “verplichten” iets van zich te laten horen naar hun lootje (anoniem))

• Contact met moderators (ivm toestemming gebruik Secret account, openen topics)

• Aanmeld- en vragen topic openen

• Collage - en foto topic openen

• Als aanmeldprocedure afgelopen is, checken of iedereen aan de aanmeldcriteria voldoet. (Hiervoor moet je soms deelnemers gaan benaderen omdat niet ieders profiel zichtbaar is)

• Lootjes trekken

• Deelnemers laten weten wie hun lootje is

• Adressen verzamelen (vaak diverse reminders nodig :rofl:)

• Adressen aan de Santa’s doorgeven

• Vragen beantwoorden

• Rond de verzenddatum:

• In de gaten houden of iedereen het pakketje verstuurd heeft etc

2 likes

Absoluut!

Wat wij de laatste jaren deden als organisatoren, is de groep deelnemers in 2 groepen verdelen.

Ik had dan Cheshirecat in mijn groepje en zij had mij in haar groepje. We trokken dan voor ons groepje de lootjes, niet als 1 groep in het geheel zeg maar (klinkt dit logisch…?)

Zo wist ik wie haar Santa was en zij de mijne, maar was het voor onszelf nog net zo geheim als voor alle andere deelnemers

1 like

Ik zou het evt wel willen doen, als iemand anders zich ook aanmeldt! Alleen ga ik het niet redden :sweat_smile:

Ik zou het best willen proberen, maar hangt misschien ook af van de aanmeldingshoeveelheid

@Teigetje @Mette12

Ik wil ook best nog wat meehelpen in de zin van, hoe pak je dingen aan. Dus als jullie ergens tegenaan lopen en willen weten hoe we het de vorige keren aangepakt hebben.

1 like

Weten jullie hoeveel deelnemers er gemiddeld zijn en hoeveel het er dit jaar zullen zijn?
Ik zag er laatsts wel een poll over maar kan het even niet terug vinden

De afgelopen 2 jaar waren er om en nabij 30 deelnemers.

Uit de poll die we laatst hebben geplaatst kwamen 7 stemmers die zeker mee willen doen en 14 twijfelaars

1 like

Even invatiseren
Zijn er veel mensen die dit jaar secret santa willen doen? Want voor een te kleine groep gaat het natuurlijk niet

Zou je dit jaar een secret santa willen?
  • ja
  • nee
  • anders

0 stemmers

2 likes

Is er geen secret santa dit jaar of heb ik het gemist?

1 like

Te weinig animo volgens mij

1 like

Dacht dat er maar 6 waren die wilde
Ik had aangeboden het evt te organiseren sibds de oude organisators niet meer gingen

1 like
2 likes

Ja hier heb ik wel op gestemd maar nooit meer een vervolg gezien, jammer

2 likes

Na deze poll (die waar Foucher naar refereert) is er nogmaals, door de nieuwe mogelijke organisatoren, gepolst of er interesse was en daar bleek dus amper interesse uit.

1 like

Echt jammer :frowning:

2 likes