Series & Netflix #2

Love it dat Annie dat observeert en het door heeft, haha één van m’n favo scènes.

Ik heb het echt geprobeerd met Good Girls, maar ik vind ze zo dom? Iedere keer weer domme acties, en dan komt het, oh oh, toch goed uit. Nee, helaas, niet voor mij.

2 likes

Vandaag het laatste seizoen van Vis a Vis gekeken. Duurde wel even voordat ik er echt in kwam. Naar mijn idee werd het pas na aflevering 4 wat spannender. Mooie einde.

wie is het vader van het kind van Maca?

Ik zocht laatst info op over orthodoxe joden in Brooklyn. Ook op YouTube gekeken, en toen zag ik een comment staan dat de serie unorthodox op Netflix een aanrader was. Vind het echt vet!

Is inderdaad heel gaaf, hoewel het einde in de serie wat minder realistisch is. Aanrader als je dit onderwerp interessant vindt is het boek te lezen. Heel anders dan de serie, maar zo veel beklemmender.

1 like

Ik heb laatst ‘the prestige’ gekeken op Netflix, echt een goede film! Gaat over goochelaars in Londen eind 19e eeuw en vond het echt tot de allerlaatste minuut spannend omdat je niet wist wat er ging gebeuren.

1 like

The Dark net uitgekeken.

Vond het einde toch wat afgeraffeld ofzo. Alsof ze bij de laatste twee afleveringen besloten hebben dat dit het laatste seizoen was.

Wel jammer, nu weer in een zwart gat van netflix. Vind zo weinig leuk :joy:

1 like

Die vraag heb ik ook !

Deze film is top idd, je wil dat er een twist komt, maar eigenlijk is het helemaal geen twist, omdat je voor de gek gehouden wil worden net als Hugh Jackman (weet niet meer hoe hij in de film heet).

Heb je memento ook al gezien? Die staat ook op Netflix! Anders is dat een aanrader van en ook dezelfde regisseur. Hij is ook van interstellar, inception en the dark knight.

1 like

Big bang theory seizoen 12 staat er eindelijk op!!!

Die staat er toch al maanden op?..

Ik woon in Belgie, wellicht vandaar? Ik kreeg namelijk net een mailtje dat het nieuwe seizoen erop stond.

Heb net Stateless af gekeken! Heel confronterend om te zien toch wel hoe uitzichtloos het kan zijn mbt asiel aanvragen. Vond het wel lastig om niet te denken aan Yvonne van The Handmaid’s Tale…

2 likes

Ja, Derek is ook mijn favoriete serie allertijden!

3 likes

Ahh goeie, daar ben ik nog halverwege. Weet nu waar ik zijn vrouw in after life van herken, het is Hannah!

1 like

Bedankt voor de tip! Heb ‘m op m’n lijstje gezet.

Ik hoop dat de reactie van @Floepsie geen echte spoiler is? Zo leest-ie wel. Misschien even een spoiler-alert erbij zetten?

Nee hoor ik denk het niet! Achteraf is de hele film een twist haha :slight_smile:

Misschien is het al gezegd, maar Desperate Housewives staat op Prime!! (BE)

Kijkt er iemand naar Love on the Spectrum? Ik vind het zo mooi in elkaar gezet. Je ziet de pure reactie van hen en ook hoe ze worstelen om een relatie aan te gaan.

1 like

Laatste aflevering good girls seizoen 2

Ik heb gister de laatste aflevering van seizoen 2 gekeken, maar hij zei toch dat die werd overgeplaatst naar Phoenix Arizona? En toen zei die dat het een directe vlucht was en toen zei Annie dat ze snel verbrand en toen zei hij dat die dan wel zonnebrand koopt en toen reageerde zij met laten we maar gewoon naar bed gaan. Dus denk dat het gewoon klaar is tussen hun. Maar ben zelf dus nog niet begonnen met seizoen 3, dus verder geen idee.