Serietopic #4

Waarom denk je dat?

1 like

Ja dat is gewoon niet waar haha.


You seizoen 3 is er, vanavond ff checken. Vond t vorige seizoen niet heel sterk.

2 likes

en @Hejira

Spoiler Squid game

Die oude man zegt tijdens die knikkerscene dat hij in die buurt heeft gewoond, Gi-yun herkende die buurt ook. Belangrijkste aanwijzing is volgens mij de pincode in het begin (als Gi-yun pinpas van zijn moeder gebruikt) en hij zijn geboortedatum intypt, later zegt de oude man dat zijn zoon bijna jarig is. Vind het ook niet heel overtuigend maar dit is volgens mij de theorie

3 likes

Volgens mij typt ie een aantal keer verkeerd, en zegt ie ‘oh ze heeft mijn geboortedatum niet meer als pincode’. Maar zou het even moeten nakijken

1 like
Samenvatting

Ja hij pint 2x. Eerst in afl 1 met de pinpas van zijn moeder en dan is na 2x proberen de geboortedatum van zijn dochter de juiste pincode.

Daarna in de laatste aflervering pint hij nog een keer met de pinpas die hij bij het winnen van het spel heeft verkregen en dan is de pincode zijn spelersnummer (456) met een 0 ervoor.

Squid game

hij pakte die pinpas van zijn moeder en probeert eerst zijn eigen geboortedatum en die van zijn moeder geloof ik? Uiteindelijk is het die van zijn dochter. Alleen dat ze vader en zoon zijn heb ik niks van meegekregen eigenlijk

1 like

Ik ben na seizoen 1 al afgehaakt. Vond 1 echt leuk en voor mij was het verhaal ook gewoon klaar toen? Dus heb nooit verder gekeken.
Heb dat met wel meer series, ook met Elite. Daar ben ik ook na 3 seizoenen mee gestopt omdat het gewoon als ‘klaar’ voelde.

3 likes

Oh bij mij staat er zo’n labeltje bij met nieuw! Maar het is idd wel prima en tot nu toe niet super haha

1 like

Ik heb dat ook wel. Niet per se met You, maar ook met Stranger Things of la Casa del Papel ofzo. Misschien omdat er bij series van streamingsdiensten zo’n lange tijd tussen de seizoenen zit ofzo? Ik zie dat het laatste seizoen van You in december 2019 was uitgekomen. Of omdat er veel meer aanbod is, kan ook. @Tedmosby

1 like

Sons of Anarchy voor een tweede keer kijken. :heart_eyes: Jax :drooling_face:

10 likes

Het is ook niet gezegd. Het is een theorie die in seizoen 2 misschien wel of niet bevestigd wordt

Misschien ben ik nu spuit 11 maar ik zag ineens dat het origineel (Deens dus) van The Killing sinds 2 weken op Netflix staat!

Soms heb ik een periode dat Netflix me helemaal niet trekt maar dit is niet zo’n periode haha ineens weer zoveel op m’n lijst om te kijken :star_struck:

7 likes

Ik was vergeten hoe stom het is dat bij You de appjes in het NL zijn maar de rest van de telefoon en serie etc in Engels :woman_facepalming:t3:

4 likes

Oh wat een goede serie is dat hè? En Jax ja, wow. En die verhaallijn met z’n moeder. En de laatste aflevering! :exploding_head: Veel plezier met weer kijken :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Handmaids tale seizoen 4 afl 6

sorry maar wtf… Dus al die keren dat June weg kon maar niet ging was niet omdat ze Hannah niet kon achterlaten als een moeder die haar dochterniet wil verlaten
maar omdat ze bang is dat Luke niet meer van haar houdt?! Hele rare verhaallijn vind ik. Al die tijd dacht ik dat June gewoon niet zonder haar dochter weg wou, omdat het haar dochter is en ze die niet wil achterlaten. Niet omdat een gozer dan misschien van je wil gaan scheiden. Are u kidding me

Weet iemand trouwens van afl. 3 of 4

wie die twee vrouwen zijn die van dat dak worden geduwd om June te martelen? Kent ze die of zijn het random personen, ik weet het allemaal niet meer van zo lang geleden

Ik heb mijn netflix op Engels staan en dan is het gewoon in het Engels :+1:t2:

Jaaaa seizoen 3 station 19 op Videoland, dit is alles waarop ik hoopte tijdens mijn vakantie

Ben ongeveer een week geleden begonnen met the vampire diaries en ben obsessed. Heel seizoen afgekeken, ik houd echt van dit soort series (Supernatural was ik ook enorm verslaafd aan). Lekker veel afleveringen en seizoenen, heel leukk. Alleen jammer dat ik nu naar werk moet en niet verder kan kijken.

6 likes

Ja heb paar jaar geleden voor het eerst gekeken en ben altijd fan gebleven, zit ook erg goede muziek in de serie en sowieso zijn alle karakters interessant op hun eigen manier. Spoiler voor de mensen die nog niet hebben gekeken: ik kijk nu al op tegen het moment dat Opie eraan gaat.

En ik herken ook alles niet meer merk ik nu en sowieso een 2de keer zie je vaak toch weer andere dingen die je eerst niet zag. Had ik met Game of Thrones wel iig.

1 like

Ik moest echt even wat recaps kijken van You voordat ik aan het nieuwe seizoen begon, maar ik zit er alweer helemaal in! Gelijk weer ultra creepy vibes.

2 likes