Series & Netflix

Wat is iets wat ik echt moet kijken en dat op videoland staat?

The Handmaid’s Tale!

6 likes

Nieuwe buren is wel leuk

1 like

Wij zijn bezig met seizoen 2 van Westworld maar ik vind er in vergelijking met seizoen 1 niet zo veel aan? :woman_shrugging:

seizoen 2 westworld spoilers

Er wordt alleen maar gejaagd en gemoord in de vier afleveringen tot nu toe, ik mis een goede verhaallijn door alle afleveringen heen. Af en toe komt er iets dat bijdraagt aan het verhaal. De ontwikkeling van het verhaal gaat zo ontzettend traag. Ik vind Dolores ook saai, ze gebruikt iedereen, laat iedereen vermoorden maar ze is geen stap verder in haar naïeve idee de hele mensenwereld over te nemen

2 likes

Killing Eve

3 likes

Ja die!!! Kan niet wachten tot het nieuwe seizoen!

1 like

Ik ook niet! Echt een fantastisch goede serie!

Zo jaloers op iedereen die nog kan beginnen :sob: Heb je de nieuwe trailer al gezien?

Nee, is die er al :scream:

Ja omg ga kijken! Wordt weer bizar :grin::heart_eyes:

1 like

Net begonnen aan Dead to me en Maniac. Van beide nog niet zo zeker wat ik ervan vind. Vooral Maniac is nog een beetje onbegrijpelijk?

Ik was aan de eerste aflevering van Maniac begonnen en kon er niet in komen dus nooit meer verder gekeken haha😛

Dead To Me daarin tegen zo uitgekeken. Heerlijke serie!

1 like

Wordt het nog spannender en boeiender? Ik heb hetzelfde als jij nu, kijk door maar echt boeiend vind ik al dat gepraat van die tieners niet😕

Helemaal mee eens. Ik ben afgehaakt op het punt waar jij nu zit. Zo jammer want seizoen 1 was zo goed en die serie had zoveel potentieel.

2 likes

Jep same. Seizoen 1 vond ik zo gaaf, maar door 2 kwam ik niet heen.

Kijk ook enorm uit naar The Handmaid’s Tale!

3 likes

@Penny_Lane @Mhysa echt zo ontzettend zonde

1 like

Ik heb net the society gekeken. Maar ik moet zeggen ik raakte bij de laatste aflevering alleen maar meer in de war. Iemand die dit ook heeft gezien? Lijkt wel alsof ze in het vage vuur vast zitten of zo.

Ik ben ook gestart, zit nu bij aflevering 2 maar ik snap er ook niet veel van, weet nog niet of ik het helemaal ga afkijken of het op ga geven. Het gaat naar mijn idee ook nergens naartoe

Vandaag begonnen met Collateral, gelijk vanaf begin spannend.

Ik was True Blood (voor de derde keer haha) aan het herbekijken en zit nu op het punt waarop het allemaal niet meer zo goed is (eind seizoen 4). Zo kut eigenlijk dat series bijna nooit van begin tot einde even goed blijven. GoT, Westworld, Desperate Housewives, … allemaal zoveel potentieel maar dan ineens stukken minder. Maar dit doet me eraan denken, wat vinden jullie series die van begin tot einde even goed blijven? Zelf denk ik enkel aan Breaking Bad.

4 likes