Ja of zeggen dat hij dood is, Daphne is weduwe en terug op de markt. Zo veel mogelijkheden… of gewoon de rug van de duke filmen haha.
ik zie het al voor mij, ze is op de markt, maar dan kaapt Eloise eindelijk een man en Daphne uiteindelijk de spinster!!
Industry ep 4
Oh ik vond dit een nare aflevering met dat einde en die voeten 🫨
Industry 4
Samenvatting
Mensenkinderen, laat Rishi gewoon sterven. Ik ging stuk toen die man na alle ellende nog bleek te leven.
vind A Knight of the Seven Kingdoms (HBO Max) echt zo leuk, die acteur die Egg speelt is ook echt goed, en vind de lengte van de afleveringen ook chill. ![]()
Ja vind ik ook! House of the dragon kom ik niet doorheen, maar dit is top! Echt een leuke sfeer deze serie.
Stephen van Tell Me Lies is misschien wel het meest vervelende karakter dat ik ooit in een serie heb gezien, en eigenlijk Lucy ook
In het boek waren ze ook onuitstaanbaar
Dan sla ik die mooi over hahaha
I love LA is echt zo kut haha omg. Het doet idd vrij veel aan girls denken. Allemaal verschrikkelijke personages maar toch ben ik bij aflevering 3. Ik denk zelfs dat in de personages ik girls minder kut vind.
ok that’s it ik wil het nu ook echt kijken
vind het wel echt jammer dat de themesong niet ‘I love L.A.’ van Randy Newman is want dat is zo’n banger (+ iconisch gecoverd door Kris Jenner als ‘I love my friends’) hij komt maar 1 keer voor in de serie.
Ik ben helemaal verslaafd aan 9-1-1 haha.
Heerlijke serie! Zit nog steeds te wachten op nieuwe seizoen
Ik begin toevallig net aan 9-1-1 Nashville. Love 9-11 en 9-1-1 Lone Star. Zo jammer dat die laatste afgelopen is!