Fietsentopic

Geen idee of dit een kansloos topic wordt maar ik zoek fiets-inspiratie want ik ga mijn auto verkopen en wil er graag een mooie fiets voor terugkopen

Edit
Huidige fiets:

4 likes

Maar dit is vast niet waar je naar op zoek bent haha
Prima fietsje overigens.

13 likes

Als ik trouwens ooit veel moneys heb wil ik graag zo’n soort fiets kopen:

image

4 likes

Fiets erg fijn. Helaas wel gelijk de versnelling moeten laten verstellen ( heet dat zo ?) Trapte door. In de 2.5 jaar nog 1 keer moeten laten verstellen.

11 likes

Ik denk dat ik inderdaad naar zoiets neig. Alleen ze zijn vaak zo zwaar dat soort fietsen? Klopt dat?

Dit was mijn fiets maar gestolen dus. Wil eigenlijk gewoon weer zoiets

5 likes

Met zwarte krat en kinderzitje voorop

En nog een omafiets

5 likes

Klopt is wel wat zwaarder. Hoef gelukkig niet langs een trap omhoog te duwen. Maar fiets wel erg fijn en jr kan altijd even proberen natuurlijk. En een mandje maakt het soms wel wat lomp vooral in een stalling

1 like

Ik had een fiets die ik zelf roze had gespoten en ik was er zooo blij mee. Helaas is die gestolen. Nu heb ik een simpele zwarte oma met een rekje voorop, maar ik vind die niet zo goed bij m’n persoonlijkheid passen als die roze krotte. Het grappige was nog dat een vriendinnetje zei dat ze die nieuwe oma niet bij mijn persoonlijkheid vond passen zonder dat ik die gedachte met haar gedeeld had haha

4 likes


Met goudkleurig mandje voorop

5 likes

Maar dan een uitvoering van een paar jaar geleden!

6 likes

@sunflowers is die zwaar?

Deze saaie fiets, omdat er voor dwergen geen leuk gekleurde fietsen met terugtraprem bestaan :frowning:

1 like

https://www.vanseggeren.nl/pics/xlarge/ABFF77A8-3chamonix-c7-gazelle(4).JPG

Mijn fietsie’s

4 likes

2 likes

Al 10 jaar mijn trouwe beestje. Inmiddels een rek voorop laten maken.

3 likes

Nee, vind ik totaal niet eigenlijk!

2 likes

https://www.fietsvoordeelshop.nl/local_resources/image/Gazelle-CityZenC7-Dames-ZwartMat-01.jpg

Mn stadsfiets, fietst heel fijn
Heb ook nog een racefiets en een mountainbike

2 likes

Ik ga dit topic volgen want ik ben op zoek naar een nieuwe fiets. Liefst sportiever of meer een mountainbike model dan mijn huidige fiets. Ik heb geen foto van mijn huidige fiets maar hij heeft veel roestplekken en iets groens. Zeg maar een microcosmos op wielen.

2 likes

@Hettie wow je gazelle zo mooi! Lijkt (grapje leek) een beetje op die van mij. Heb je hem al lang? Ik kan die mat zwarte versie nergens vinden online

oh grapje in die link onder de foto wel

1 like