Wat mooi! En je lamp
Mooi! Mag ik vragen waar je tafel van is?
Ja! Deze komt van Ellos.se. Maar weet verder niet waar hij van is en is volgens mij ook niet meer beschikbaar.
Aah jammer, wel bedankt! Hij is mooi
Oh wat een mooie lamp! Waar heb je die vandaan? Vind het erg gezellig, ook zonder dingen aan de muur.
De lamp is ook van www.ellos.se
Edit: https://beta.ellos.se/globen-lighting/taklampa-galaxy/1035268-01
Ooh ze hebben echt heel mooi spul op die site en niet zo duur! Maar kun je daar gewoon bestellen dan? Want ik zie alles alleen in scandinavisch enzo. Echt benieuwd naar! Tell me
Ben ik ook heel benieuwd naar! Heb net met veel moeite de ‘belichting’ gevonden op de website maar kan er verder niet veel wijs uit haha!
Ik heb een zelfde soort lamp als @Nori in het zwart bij lampenlicht vandaan. Was volgens mij rond de €100.
Lijkt er heel erg op! Mooi in het zwart
Heel mooi! Mag ik vragen waar de stoel van is?
Dankjewel! De stoel is vintage en heeft mijn vader via MP gekocht
Dank je wel Even terug gescrolld naar jouw foto maar zou dat inderdaad ook niet zo snel doen icm met jouw meubels maar wel echt een gave bank hoor! Wij slagen maar steeds niet voor een nieuwe bank
Wij gingen in dit appartement samenwonen en we hadden sowieso wat nieuwe meubels nodig om we allebei veel kleiner woonden eerst. We vonden beide die gele stoel mooi dus vanuit daar hebben we de rest een beetje bedacht. Als we die stoel later hadden bedacht, dan weet ik ook niet of hij er wel zo goed bij zou passen omdat hij inderdaad vrij uitgesproken is qua kleur en ontwerp
Even een vraag (geen oordeel). Ik overweeg een kat maar heb veel planten en heb begrepen dat bijv. de monstera giftig is. Hoe ga jij daarmee om? Laat je de plant gewoon staan of wist je het niet? Ik twijfel of ik nu op voorhand per plant moet uitzoeken welke giftig is…
Mag je gerust vragen hoor! We hebben nu 3 mosntera’s staan (1 moeder, 2 stekjes) en bij de aanschaf van de moederplant wisten we het oprecht niet. Ik vond hem gaaf in het tuincentrum en meteen meegenomen. Toen ik later ging googelen over de verzorging las ik dit pas Ze blijven hier dus volledig van alle planten af dus we hebben besloten om het aan te kijken. Ze zitten nergens aan, daarom hebben we ook best wel wat accessoires op het dressoir en de vensterbank staan. Mochten we toch ander gedrag zien wat betreft de planten, dan gaan ze of naar een plek waar ze er niet bij kunnen of dan gaan ze weg (de planten dan hè).
Ik ken ook verhalen van katten die juist heel erg van ‘tuinieren’ houden en zou het met zo’n soort kat ook niet doen. Is dus echt afhankelijk van de kat.
Ah jammer is dat hè!
We weten wel wat we willen (een strakke, grijze hoekbank) maar we zijn nog geen lekkere bank tegengekomen. Als ik hem lekker vind zitten, vindt mn vriend hem niks en andersom ook
@trompeloeil Zo’n zelfde lamp hebben wij ook, afgelopen voorjaar bij de Kwantum gekocht. Weet niet of ze ze nog hebben, maar hij was niet duur! De peertjes voor erin waren samen duurder dan de lamp.
Oh zalig! En haha ja kan ik me voorstellen, zulke ‘speciale’ peertjes zijn vaak echt hoog geprijsd.