Show je huis

Ik ga deze even uppen hoor want ik zie zoveel leuke interieursnaps voorbij komen. Ik wil meer zien!
Hoop dat mensen hun mooie interieurs hier weer gaan delen. Vind het zo leuk om te zien.

5 likes

Als jij nou begint :heart_eyes:

1 like

Ja alleen ik ben nog bezig haha. Dus hoopte hier ook weer inspo op te doen.

Misschien verwijder ik de foto’s later weer. Hierbij mijn woonkamer in de spoiler (ivm eventuele herkenbaarheid!). Ben niet helemaal tevreden. Kleur op de lange wand wil ik anders en de bank zou ik ook graag willen vervangen voor iets anders. Liefst iets zand kleurig, rechte bank met een leesstoel erbij. Maar goed, de bank is nog geen twee jaar oud en wie koopt er dan alweer een nieuwe bank :woman_shrugging:

Samenvatting

Who’s next!?

70 likes

Is dit de bank van Goossens?

1 like

@Nebula love de enalaatste foto.

2 likes

Nee, InHouse wonen!

Ah dan hebben we dezelfde bank! Model Lorani toch? Heb jij ook last van plooien?

Hele mooie woonkamer :heart_eyes:

2 likes

Klopt, dat is hem! Ja, de plooien hadden wij echt al na een maand… :weary: Terwijl we er toen nog bijna niet op hadden gezeten. En de stof pluist enorm waardoor ie snel smutzig (is dat een woord?) lijkt vind ik. Hij zit wel lekker haha.

Hadden jullie snel plooien?

1 like

Wij hebben net precies zo een bank en zo een soort kleed besteld. We wilde ook precies zo een tv meubel aanschaffen. Dus we zitten binnenkort in een kopie van jouw woonkamer, toevallig.

3 likes

Ah balen :tired_face: valt op de foto’s niet op trouwens. Ja wij ook, volgens mij zelfs al na 2 weken. Toen zijn ze langs geweest en hebben ze de stof opnieuw vastgeniet maar heeft niets geholpen helaas. Hij zit inderdaad lekker haha, dat dan weer wel.

3 likes

Leuk! Dan moet je binnenkort even een foto posten dus :smiley:

2 likes

Haha, klopt! De jaloezieën staan half dicht dan zie je het niet zo op de foto (expres gedaan want vind het super lelijk :see_no_evil:)

4 likes

Wow echt heel mooi!

1 like

Wat een mooie kleuren op de muur! Volgens mij lijken onze kamers wel op elkaar, heb je ook nieuwbouw? En klopt het dat je een donkere muur, dan die muur met ramen wit en die daar tegenover (de lange) grijs? Ik wil die lange muur bij ons namelijk verven maar weet niet of ik dan de muur met ramen ook dezelfde kleur moet doen of niet :sweat_smile:

5 likes

Ik hoop hier ook eens te posten, maar wij zijn heel traag in het aanpassen en kopen dus het duurt nog even. :joy:

1 like

Oh wauw! Welke kleuren heb je op de wanden? Heel mooi!

2 likes

Ja dit is ook nieuwbouw. We wonen hier sinds december 2019. We hebben dus op de korte wand een donkere kleur en alleen op de lange wand (9,80 meter) een grijzige kleur. De wanden waar de schuifpui en de deur zit is gewoon wit, ral 9016. Heb er eigenlijk nooit over nagedacht om die ook in de andere kleur te verven haha. We willen de schuifpui en deur ook nog eens wit laten maken ipv de standaard antraciete kleur die erop zit.

1 like

Thanks! De korte donkere groene muur is Steenbok van Histor. De lange wand is Balanced Mist van Flexa. Helaas is die kleur anders uitgepakt. Had het ook niet getest van te voren haha. We hebben een tuin op het oosten met een tussenwoning dus hebben in de middag sowieso geen zon meer in de woonkamer (wel in de tuin). Dus de kleuren vallen door het lichtinval altijd wel anders uit.

1 like

Beetje leven in dit topic weer want ik ben verhuist en heb een nieuwe woonkamer

74 likes