Show je kinder-aankopen

zwanger-en-kinderen

Nee was iemand in het China webshop-topic die het uitgezocht had, geen konijnenhaar. Gevalletje rare Ali vertaling :sweat_smile:

3 likes

ZO lief he :heartpulse:
Ik zoek me ook echt een ongeluk naar vintage babykleding haha, lang leve m’n verlof. Maar meeste succes nu op Etsy (bovenste), Instagram (tweede via Sep7ember), Marktplaats en de IJhallen.

Jij gefeliciteerd met je baby boy!! :herb: Ik las het in het WJEKW-topic maar zo druk daar dat ik het niet bijhoud met reageren haha. Lekker genieten nu!

Dank! Dan ga ik er ook eentje bestellen.

Thanks, ik ga ze ook checken!

En bedankt, het is zo enorm genieten met die kleine man :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Zara, nu de zon nog🤷🏼‍♀️

12 likes

7 likes

Sorry voor de late reactie! Maar het is het o.liver broekje, zal je een linkje sturen van het patroon!

1 like

Alles hennes

8 likes

Dat shirtje met die hartjes :smiling_face_with_three_hearts: is dat een uv shirtje?

Yes, zwemsetje!

1 like

Dat moet ik hebben!

Deze leggings zijn zoooooo schattig. Van de zeeman. Ik dacht altijd dat ik een heel stoer meisje kreeg met niet zoveel roze kleren :sweat_smile:

10 likes

Voor onder de overkapping

14 likes

Gaaf! :smiling_face_with_three_hearts:

Badpak voor mijn meisje, ze begint morgen met zwemles!

27 likes

Wat een leuk badpak! Succes met zwemles de komende 2 jaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De haartjes van jouw baby :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

H&M, 5 euro.
:heart: oker :heart: poesjes

17 likes

Omdat mijn baby iets kleiner uitgevallen is dan ik van te voren had bedacht toch nog ff een kleiner pakje bijbesteld (dacht ik want hij lijkt best groot te vallen)…

Van Noé&Zoë, echt zo’n tof merk! En duur :sweat_smile: dus lang leve sale.

1 like

Ik kon het niet laten :heart_eyes: had echt alles al maar dit van Zara is toch wel heel cool. Pakje voor de zomer en het jasje in mijn lievelingskleur (heb net zelf ook een jasje in die kleur) voor de herfst.