Show je kinderaankopen

Oh fijn om te horen!! Hij leek mij gezien de dikte en dat je hem van onder dichter kunt knopen ook heel handig ja. Maar fijn dat jij dat iig kunt bevestigen!

Zooo leuk!! Mini Rodiniiii :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik dacht echt Huh voor de baby en dan zo een grote jurk? Maar het is dus een slaapzak :joy:

Leuke kleertjes verder!

2 likes

Enige kinderstoel die ik niet afschuwelijk vond :speak_no_evil: sorry als ik nu iemand beledig :eyes:

13 likes

Super vet :heart_eyes:

1 like

Hahaha dat dacht ik dus ook :rofl:

1 like


:heart: oker :heart: poesjes. Van Hema!

17 likes

aah leuk :heart_eyes:
Hema heeft altijd zulke leuke baby en kinderkleding.

1 like

Aah zo leuk, vooral die met de poesjes! Maar heb even een koopverbod, de baby is nog niet eens geboren en heb al zo veel kleertjes :joy::see_no_evil:

1 like

Oh die met die poesjes is echt leuk! Gisteren helaaa niet gezien in de hema.

1 like

Hahaha ja hier ook! Ook weer heel veel gekregen van een collega, het is echt ff genoeg nu (hoewel ik net nog zat te kijken op de site van Lidl, maar wist me in te houden)

1 like

Oohja Lidl heeft ook van die leuke dingen, net als de Zeeman.
Ik heb echt een zwak voor babykleertjes. Altijd al gehad, maar nu heb ik ook een goed excuus om dingen te kopen. Met als resultaat dat onze baby een uitgebreidere garderobe heeft dan ons samen denk ik.
Gelukkig wel veel sale dingen, dus er is niet een heel vermogen aan opgegaan. (hou ik mezelf maar voor haha)

1 like

Ik heb juist met deze kleertjes mijn koopverbod verbroken. :see_no_evil:

Toen ik zwanger was heb ik veel kleertjes in maat 68 gekocht, die maat gaat toch wat langer mee dan 50 of 56. Maar… dat argument hadden mensen die kleertjes cadeau gaven ook, met als resultaat dat ik dus echt heel veel kleertjes in die maat heb.
J zit nu tussen maat 62 en 68 in dus van merken die wat kleiner vallen kan ik al e.e.a. gebruiken. Bovenstaande kleertjes heb ik vast in maat 74 gekocht. :smile:

1 like

Maat 62/68 was ik al aan begonnen tijdens de Zara sale. Ben blij dat ik niet de enige ben met dit “probleem” :joy:
Ik zit tijdens mn zwangerschap bij een Centering Pregnancy groepje en iedereen vertelde daar dat ze nog bijna niks gekocht hadden, want ja je krijgt ook heel veel etc. En ik dacht alleen maar; OMG jullie moesten eens bij mij thuis kijken. Heb ook maar niks gezegd :sweat_smile:

Maar 74 ben ik nog niet mee bezig, maar wel een goed excuus om de trui alsnog te kopen. misschien…

2 likes

Ik vind het dus echt stom dat ze langer in de grotere maatjes zitten. Hij heeft nu echt wel genoeg 86/92, maar er is zoveel leuks. De mini maten van de Hema hadden ook weer zoveel leuks.

3 likes

Ik doe dat overigens alleen met niet-seizoensgebonden kleertjes hoor. Het truitje van de Hema is vrij dun heb ik begrepen van de recensie, ik denk vergelijkbaar met de truitjes die ik al heb van Hema. Voor mij geen probleem want ik gebruik veel laagjes voor J, en ik heb dunnere en dikkere jasjes voor buiten.
Het truitje lijkt me een veilige aankoop in een maat groter. Met gevoerde winterjasjes of mouwloze zomershirtjes koop ik nooit vooruit maar pas op het moment dat ik het echt nodig heb.

@Anna88 Daar zie ik juist naar uit. :see_no_evil: J heeft maar zo kort in 50 en 56 gezeten terwijl ze zulke schattige pakjes had. Echt zonde bijna. Maar de mooiste pakjes bewaar ik voor haar, voor later. De gewonere pakjes zijn hopelijk ooit voor een broertje of zusje.

1 like

Haha nou ik heb ook echt al best veel gekocht! Had me voorgenomen om alleen het nodige van te voren te kopen en ook vooral niet te duur. Veel Hema etc en dan een paar wat duurdere mooie items. Het is nu vooral andersom. :sweat_smile: Veel ‘merk’ kleding met hier en daar wat Hema of H&M oeps. Wel veel sale idd maar denk dat als ik alles bij elkaar optel ik alsnog schrik.

Dit bv gister nog gekocht:

12 likes

Leuk! Dat pakje links heb ik ook gekocht. Waar is die rechts van?

1 like

Thanks! Is de Atelier Bingo collectie van trixie.

Ik weet niet hoe ik een foto moet plaatsen :’). Maar hier vandaag K3 rolschaatsen gekocht hahahahaha. (oudste kind moet morgen afzwemmen en ze wilt ze zoooo graag).

2 likes