Show je kinderaankopen

Is dat de rodifix van Maxi Cosi? Die hebben wij ook en het hoofdsteun piept zooooo erg. Echt van dat piepschuimgepiep. Kind vindt het gelukkig supergrappig, maar ik erger me er kapot aan.

Heeft er iemand een tip voor een mooie en degelijke buggy? Er is zoveel keuze en ik val meer voor de duurdere modellen haha, story of my life.
Vind vooral buggys van Easywalker, Joie en Nuna mooi.

En nemen jullie de buggy ook mee op de fiets of alleen in de auto?

Allerbelangrijkste is dat de wielen schuin aflopen en dat je er niet tegenaan loopt als je er mee loopt. We hadden een ander merk (geen idee meer) voor naast de Mac.claren. Die was iets goedkoper, maar was echt niks. Die wielen liepen dus recht naar beneden en kwam je steeds tegen aan. Dus ik zou gewoon een paar proberen en kijken hoe het loopt. Verder nemen we hem steeds mee in de auto. Heb geen fiets dus geen ervaring om een buggy mee te nemen op de fiets.

2 likes

Oeh waar is dat roze truitje met kraagje van? Love it

11 likes

Die Philley wil ik ook graag, lijkt mij super handig! Met de voeding die mijn zoontje krijgt kan je die helaas niet gebruiken.

Verder leuke spulletjes!

10 likes

Misschien is het een idee als iedereen tegenwoordig meteen erbij schrijft waar ze iets gekocht hebben? :slight_smile: ik voel me altijd zo’n stalker als ik het dan vraag (en er is altijd wel iemand die het vraagt) haha.

7 likes

Van Imps & Elfs, hij is ook echt heel zacht! Ik heb ‘m trouwens bij Zalando gekocht.

1 like

Ben in Amerika en heb met mezelf afgesproken dat ik het bij 2 items per baby aan kleding moet houden. Maar hier was ik meteen verliefd op!

11 likes

Ff 1+1 op al t afgeprijsde bij Hema. Nu totaal €24 kwijt voor dit allemaal

13 likes

Voor baby #2. Die hopelijk wel goed gaat slapen. Wie weet helpt dit ook nog voor dochter :joy:

2 likes

Eindelijk jurkjes kopen! (Wij wisten niet wat het werd)

4 likes

Ben benieuwd of dit werkt!

Ik ook haha

Vind die dingen altijd net iets te duur om even te proberen, want in principe slaapt ze wel oke, maar als ze hierdoor wat makkelijker in slaap valt… Laat je weten hoe ‘ie bevalt? :smile:

Dit is ook een wanhopige poging haha. Maar ik hoop dat baby #2 hiermee goede slaapassociaties krijgt ofzo. Of iig makkelijker slaapt. Want dochter slaapt nog niet door en dat zou ik na 1,5 jaar toch ook wel prettig vinden. Baby 2 komt alleen pas eind juni :eyes:


Zal vast niet ieders smaak zijn, maar ik vind t leuk! Kleren vast voor de zomer en slofjes voor nu.

Jumpsuitje is donkerblauw

10 likes

Deze zijn zo cute! Waar zijn ze van?:slight_smile:

Speelgoed kist

Soort placemat

Bij Zalando Lounge gekocht!

6 likes