Show je kinderaankopen

super leuke kist!

Wij hebben gisteren via Marktplaats een box gekocht. In een heel raar, scharrig huisje, dus ik vond hem al best vies haha. Maar toen ik thuis kwam heb ik hem super goed gepoetst en nu gaat m’n moeder zo’n matras maken voor erin. Zo leuk!! Heb een paar voorbeelden van Prenatal gestuurd en nu gaat ze die namaken :slight_smile:

3 likes

2 likes

4 likes

En nog een boekje:

10 likes

Jaaa dat boekje is echt favoriet hier.

1 like

Ik heb Een Huis Voor Harry gekocht:

https://www.bol.com/nl/f/een-huis-voor-harry/9200000076023812/

Zo’n leuk en lief boekje.

5 likes

Lijken op blanke amandelen.

1 like


M. krijgt een nieuwe kamer als hij 5 wordt. Heeft zelf dit behang uitgekozen :slight_smile:

15 likes


5 likes

Heeft iemand hier een tripp trapp met newborn opzet? Bevalt die opzet? Het lijkt me zo leuk dat ze met ons aan tafel kan zitten

Ja vind hem heel fijn! Dan zit de baby toch aan tafel. En niet weggestopt in de box als ze wakker zijn.

Ja ik heb hem! Ben Gastouder dus er word veel gebruik van gemaakt. Straks ook zeker voor ons eigen kindje. Vind hem ideaal. Pas wel op hij past volgens mij niet op hele oude trip trap stoelen.

Ik vond het voor dat kwartiertje a 20 minuten dat wij aan tafel zitten met avondeten wel fijn dat het kind erbij kon liggen. Ipv dat ik d’r op schoot moet houden tijdens het eten, dat blijft echt niet handig. Ze hoorde allemaal geluidjes en lag dan ergens anders.

Het lijkt mij eerlijk gezegd zonde van het geld én de ruimte. Je gebruikt het maar zo kort? Je hebt voor de stokke steps, een soort wipstoeltje die je ook op de stoel aan tafel kan zetten. Die lijkt me dan wat nuttiger omdat je daar net wat langer mee kan.

Leuke kleren, waar komen ze vandaan?!

Bij alledrie mijn kinderen gebruikt! Maar wij gebruikten dan weer geen wipstoel omdat we een hond hebben die anders de baby stond af te lebberen. Wij konden dus niet echt zonder :grin:

Alles uit de Zara sale!

Ah leuk, ga ff kijken


Van Zeeman, deze staat echt superleuk


Ook van Zeeman


Hema



Alledrie H&M


Slabbetjes van Primark


Nieuw berenpakje ook van Primark, de stof van de oude is helemaal vervild. Die was van h&m maar daar hadden ze hem niet meer.

11 likes

De Zeeman heeft weer een nieuwe babyfolder (https://www.zeeman.com/nl/folder-babycollectie) met allemaal leuke dingen.
Vooral de dingen die nu in de winkel (horen te) liggen, vind ik echt heel leuk. Alleen hebben ze leveringsproblemen hoorde ik vandaag. Dus heb alleen nog maar 2 opberg mandjes kunnen scoren haha.

7 likes