Show je kinderaankopen

Bij de Kruidvat 2 voor €4 :grin:

3 likes

De eerste pakjes van de tweeling :smiling_face_with_three_hearts:

51 likes

Omdat hij blijkbaar te kleine schoenen draagt, oeps. Had al wel maat 23 klaarstaan dus nog even overbruggen met een 22.

Dat zijn deze, ooit krijgt hij zwarte maar deze waren een eeuw geleden 20 euro :wink:

12 likes

Ik heb het geboortepakje voor onze dochter vandaag gekocht :heart:

Add images

17 likes

Aaaaahh waar is dat lama speenkoord van? :heart_eyes:

1 like

Wauw, die docs :heart_eyes:

1 like

Die zijn van Jollein, zo leuk, ik heb 'm ook

2 likes


1 like

Dit Womboo draagshirt. Was al een poos aan het twijfelen maar hij lijkt me te handig.

7 likes

Wow dit ziet er echt comfi uit! Wil je laten weten hoe dat bevalt als je hem binnen hebt?

Zeker!

1 like

Ik ben eindelijk bijna klaar met m’n alpaca mobiel voor boven het wiegje (@Tom_Riddle).

Bloed (letterlijk haha) zweet en tranen gekost. Zo gaat ‘ie waarschijnlijk worden! Boven het vintage rotan wiegje uit de familie:

Foto’s

52 likes

Zo leuk!

1 like

Thanks!! Techniek is needle-felting. Dus zelf van wol vilt maken eigenlijk. ik heb - ongeveer - deze gevolgd:

https://liagriffith.com/needle-felted-alpaca/

2 likes

Superleuk zijn ze, thanks!
En ben ook heel benieuwd naar je ervaringen met het Womboo draagshirt.

@360 Wauw, wat ben jij creatief!! Zooo leuk geworden!!

1 like

OMG! Dit is echt fantastisch! Plaats je ook een foto als hij hangt? Ben heel benieuwd!

Wil zelf een wolkenmobiel maken, ook van vilt, maar dan gewoon aan elkaar naaien. Zag zoiets op instagram voorbij komen, voor meer dan € 50, dat kan ik zelf goedkoper was mn idee. Heb al weken vilt in huis liggen en via AliExpress een houder besteld, nu alleen nog beginnen. Mooi klusje voor in mn verlof haha.

1 like

Ja ik vond het ook echt leuk en ontspannend om te doen! Met wolkjes is inderdaad ook heel leuk. Ben benieuwd!

Ik zal idd een foto plaatsen als 'ie klaar is. Ik moet even een dikkere naald kopen voor die bolletjes, daar kom ik nu niet doorheen met m’n naald (die trok krom haha).

1 like

Ik heb deze ook meteen gekocht :smiley: zo lief!!

@anon18050057 @HvO Ik vind die trappelpakjes zo lief, vooral ook deze stof. Maar mijn kind heeft zulke lange stelten dat geen één pakje past. :cry:

2 likes

Ik vond deze zó leuk!
Ik ben nog niet eens zwanger, maar ik kon dit gewoon niet laten liggen. En als het niet lukt, dan geef ik het wel aan een vriendin. Van de Hema.

16 likes