Show je kinderaankopen

Heel leuk! Ik vind dat Hema echt een leuke collectie heeft nu. Ik was er vandaag voor een ledikant hoeslaken, maarja toen stond ik dus weer bij de babykleertjes :woman_shrugging:

De buit:

11 likes

Ze hebben zoveel nieuwe leuke rompers :smiling_face_with_three_hearts:. Maar het mag niet van mezelf want ik wil een aanbieding

Ben zó productief op mijn werk… net o.a deze dingen besteld voor onze zoon to be. Niet de meest mannelijke kleertjes, maar ach. :woman_shrugging:





16 likes

Haha ja ik zag ze net. Super leuk, vooral die broekjes meeega leuk! Dit is allemaal van Zara.

1 like

Heb dit wel online besteld! Volgens mij zit er wel verschil in de online collecties en winkel ja. Ik vind het in de winkel ook een stuk minder leuk.

Ja hoor!

1 like

Van Marktplaats! Een stokke tripp Trapp :slight_smile:

8 likes

Deze voor €10 op marktplaats (i.p.v. 45-50€ nieuwprijs :+1:t2:)

6 likes

Hier ook een MP-aankoop, de commode:

Nog een MP-aankoop, co-sleeper:
41

Ook tweedehands:

En ook deze tweedehands:

Nog een MP-aankoopje voor de babykamer (en dat leuke touwding is van de Wibra):
27

En een kringloop-aankoop, ledikantje (let niet op de stomme tekst in beeld haha):
03

Behalve dit te leuke pakje is dus alles tweedehands #duurzamebabbie

22 likes

@Glitch heeel leuk allemaal zeg! Volgens mij hebben wij best dezelfde smaak. Heb dat rompertje met die luiaards ook en ook wat van mini rodini. Én ook een rotan wiegje haha!

Mijn Zara bestelling die ik van de week postte is binnen en alles is mega mooi. Fijne stofjes en lekker zomers.

Bonus foto

14 likes

Ik merk dat ik een beetje aan het doorslaan ben qua kleding in maatje 50/56. Kan nog niet eens beseffen dat ik überhaupt een baby krijg, laat staan dat die ooit groter wordt en dan dus maat 62 (en groter) aan moet haha. Dus net maar alvast dat ene leuke luipaardprintbroekje van Zeeman gekocht in 62 :smiley:

1 like

Met de newbornset en babyset alvast! Eigenlijk niet zelf gekocht, maar gekregen van mijn schoonouderr :slight_smile:

5 likes

Ik ben nu 18 weken zwanger en we hebben alleen een kamertje van marktplaats gekocht. We zijn wel eens naar een babywinkel geweest om wat inspiratie op te doen maar werden vooral overspoeld met alle keuzes die er zijn waardoor we zonder wat te kopen maar weer naar huis gingen.

1 like

Niks mis mee. Ik heb bij alle zwangerschappen de 20 weken echo’s afgewacht. Toen ik het geslacht wist ben ik pas een beetje gaat shoppen.

1 like

Herkenbaar. Ik was net even alleen bij babydump en ik kreeg een halve paniekaanval van al die spullen! Zoveel keus en zoveel dingen die je ‘‘moet’’ kopen. Volgende keer m’n vriend maar meenemen en misschien van te voren bedenken wat we dan al willen kopen :sweat_smile:

2 likes

Echt ongelofelijk he :joy: We willen binnenkort bijv. wel wat gerichter naar een kinderwagen gaan kijken. Dus denk dat we online vooral maar wat informatie op doen per merk en dat we weten wat we belangrijk vinden waar de kinderwagen voor ons aan moet voldoen, aan de hand daarvan gaan we wel weer terug om een aantal uit te proberen. Het duurt ook altijd wel even voordat we er precies uit zijn wat we willen. :sweat_smile: Maarja, denk persoonlijk dat veel dingen die je ‘nodig’ hebt tweedehands ook prima zijn!

1 like

10 likes

En deze cutie

11 likes

Vandaag zijn we naar de babyplanet geweest. Maar niks gekocht, ik heb er ook nog geen zin in haha. Schrok me wel de pleuris hoe duur alles was, mijn hemel. Wordt gewoon marktplaats haha. Maar ik wacht ook nog even. Vakantiegeld in mei, dat vind ik vroeg genoeg. Misschien als we een goeie deal voor een wagen op marktplaats tegenkomen, dat we die vast kopen. Maar verder krijgen we ook al veel, dus ja.

1 like

Zo had ik het ook gedaan! Alvast op internet kijken wat ik wilde en dan daar gericht er naar opzoek. Ik vind zo’n winkel zo overweldigend.

1 like