Show je kinderaankopen

(Oke die laatste is voor mij, maar met haar letter)

9 likes

Ohhh waar heb je die ketting gekocht? Mooi en subtiel!

Bij my-jewellery. Google ook voor kortingscodes als je daar gaat bestellen! Ik had er een gevonden van 5 euro korting.

1 like

Dank je wel!

2 likes

Kleine tip: ik was net bij de Zeeman en daar was nog een restantje van de uitverkoop. Heb voor 1 euro een supercute roze jurkje gescoord en ze hadden ook leuke roze velours broekjes voor 2 euro

1 like


Want aanbieding <3

15 likes

Allemaal leuk!

Die bovenste drie heb ik ook gekocht! En nog 4 andere :see_no_evil:

1 like

image

7 likes

Super leuk vind ik ze en dan vooral de gele idd! Wij krijgen constant laarzen voor de kinderen, heel fijn maar ik heb nu nog 1 paar staan voor de volgende maat en hoop daarna nou eens mn bergstein laarzen te kunnen kopen!:wink:

1 like

Ik moet echt kappen met dingen kopen…
maar ik denk dat dit het geboortepakje wordt. Zoooo zacht en mooie stof. Oh ja en ik heb er meteen maar even de bijpassende hydrofielen doeken bij gekocht want ja dat is natuurlijk essentieel. :woman_shrugging:

15 likes

Prenatal heeft 20% korting op lakentjes enzo dus heb even wat ingeslagen. Oa deze 2 schatjes voor in de wandelwagen


3 likes

:heart:

Echt stevige tassen van mooie kwaliteit, print ziet er goed uit.

M. gebruikt het als gymtas en babyzus gebruikt het als “snelle” luiertas.

13 likes

Wat leuk! Waar heb je die gekocht?

1 like

Ik had de link er wel bij geplakt dacht ik :see_no_evil:

https://www.freakncotton.com

2 likes

Wow prijs valt ook echt mee! Had ze veel duurder verwacht.

Ahhh die zijn echt leuk! Ik ben echt een reden aan het bedenken waarom ik deze voor mijn ongeboren kindje nodig heb :see_no_evil:

Ik heb net ook een tasje besteld :see_no_evil:
Ik ga het tasje gebruiken voor de kinderopvang! Kan ik z’n extra kleertjes in doen enzo. Misschien alvast een goede reden voor jou? :grimacing::grimacing:

1 like

Ahh ja! Hele goede reden. Ik ga hem bestellen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wat leuk! Hoe snel had hij de tasjes na bestelling? Ik zoek nog een persoonlijk kraamcadeautje naast hetgeen wat iemand zelf al uit heeft gezocht, maar ik weet de naam natuurlijk nog niet.