Show je kinderaankopen

Ok dat klinkt beter. Heb je toevallig de naam/link van de verkoper? :blush:

Of course
€ 8,97 15% Off | Tiny Katoen Pasgeboren Baby Kleding Meisjes Zomer Jumpsuit Korte Mouw Schattige Hond Romper Jongens Een stuk Kleding Baby wit Romper

1 like

Thnx voor de tip! Heb er 2 als cadeau en 1 voor mn dochtertje besteld! Zijn het lekker dikke tassen?

1 like

Ja, vind het echt mooie/goede kwaliteit (tot nu toe). Krijg er superveel complimentjes over.

2 likes

Ooooh wat hebben ze daar schattige dingetjes. Ik kan er nog helemaal niet aan denken DAT ik een baby krijg en dat hij dan ook daar in gaat passen, dus ik bestel het nog niet :smiley: maar kan me met moeite bedwingen.

Leuk! Ik zat ook op AliExpress te kijken laatst, maar werd ook een beetje overrompeld door de verschillende maten enzo haha (En de keus :sweat_smile:)

Klopt en de ene maat en kwaliteit is de ander ook niet. Maar deze was te schattig om te laten liggen. Eigenlijk zijn al die katoenen dingetjes dikke prima.

Ja ik heb ook best veel leuke shirtjes van Ali! Oa deze:

5 likes

Oeh die bovenste zijn perfect voor een matching twin outfit :heart_eyes:

Ik heb gisteren deze besteld bij Ali


En 2 paar nep Lodger slofjes

9 likes

Ja en het shirtje is echt lekker dik en mega zacht aan de binnenkant!! Wel ruime pasvorm. Zal zo eens zoeken naar een “aan”-foto

Linkje:
€ 6,16 31% Off | Winter Meisjes Jongens T-shirt Plus Fluwelen Casual Gestreepte Baby Meisjes Kleding Houden Warme Kinderkleding Jongens Tops Tee Shirt

2 likes

Lieeeeef!! Welke maat heb jij dan bij die eerste twee genomen, het is voor een newborn toch? Heb ook zo lang zitten twijfelen.

Ik heb echt geen idee of ik al te veel heb of niet :smiley: de baby komt ook in juli en dan is het hier regelmatig boven de 30 graden, dus dan heb je sowieso niks nodig… Waar had jij op gezocht op Ali?

Wat leuk! Heb je ook een linkje van die vosjes?

Uiteraard!

€ 9,07 15% Off | V-TREE Meisjes T-shirt Lente Shirts Voor Jongens Lange Mouwen Kinderen T-shirt Leisure Kinderen Trui Peuter Tops Baby Bovenkleding

2 likes

Oh ik vind die maten op Aliexpress zooo vaag! Kennen jullie dat “3T” enzo? Heb het nu wel bekeken, maar ik kende het niet.

Ik moest het ook opzoeken, maar nu is t wel logisch

Nou ik heb al best veel kleding in kleine maatjes, dus ik heb deze pakjes in 6M genomen. Zeker omdat er in de reviews staat dat het best wel dikke stof is, had ik bedacht dat ze voor de herfst zijn.

Ik zoek meestal op baby romper, newborn shirt etc. Beetje trial en error. Maar wat het beste werkt is doorklikken vanuit een advertentie die ne leuk vindt; onderin staan dan aanraders of nog meer artikelen van dezelfde verkoper

2 likes

Uiteraard!

En

1 like

Huh ik snap hier ook niks van. Ik dacht dat 12M voor 12 maanden stond, maar er staat body length 36 cm? Dat kan niet kloppen toch.

Nee, maar @Unquestionable snapt het dus misschien kan die het uitleggen :smiley: