Show je kinderaankopen

Hier is het ook net een ontploft kinderdagverblijf. En de heleboel Marie Kondo’en helpt ook niet want alles wat J ziet ‘sparks joy’.

10 likes

Ik heb er wel de lamaze draak gekocht met trilfunctie, de satisfier dragon hahahaha :smirk:

6 likes

:joy: Hahaha!

Dankjewel voor je reactie! :smiley: Waardeer ik zeer en ik zal eens kijken :blush:

1 like

Boeken kun je nooit genoeg hebben vind ik. Een mooi prentenboek of een boek met veel flapjes.

2 likes

Ik geef ook altijd een mooi prentenboek.

1 like

Een mooi boek vind ik altijd het leukste om te geven!

1 like

Bedankt voor de reacties! :blush:

Disney gouden boekjes 3,09 p.s bij Kruidvat


Efteling gouden boekjes 1eu p.s bij Gideon Italiaander

6 likes

6 likes

De korting bij de Prenatal is al geldig, voor de liefhebbers.



2 likes

Oh ja dankje! Ik dacht dat het morgen pas in ging, ga meteen bestellen!

1 like

Nieuwe schoenennnn

12 likes

Ik vind het zo schattig als ze bijna net zo lang zijn als dat ze hoog zijn. Cute.

Dank voor de tip! Ik heb een vergelijkbare bestelling gedaan:

Alleen dan wel bij BabyPlus. :see_no_evil: Twee keer heeft Prénatal iets verkeerd / kapot geleverd bij mij via de webshop, dus ik vertrouw die webwinkel niet meer. Met Babyplus heb ik goede ervaringen en zij hebben nu ook korting. Alleen de babyset was 90 cent duurder bij Babyplus maar dat betaal ik graag.
Alles bij elkaar was het 151 euro.

Maat 22 ook echt :heart_eyes:

1 like

Oei hoop dat het bij mij gewoon goed gaat zijn. Laat het bij mijn vader leveren, dus zal even zeggen dat hij het pakketje maar even open moet maken.

Knuffel met hartslaggeluid en white noise
nl_media_catalog_product_cache_1_image_9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95_m_a_mamaloes_don3
En een muziekdoosje. Wil proberen het nu al af te gaan spelen in de hoop dat het als ze geboren zijn, een kalmerend effect heeft :sweat_smile:

11 likes

Nieuw bed voor R. Starten gewoon als een dicht ledikant. En dan kan het ledikant van R naar de kamer van baby 2. Hoeven we daar uiteindelijk alleen een peuterbed voor te kopen :+1:t2:

11 likes

Voor de eerste verjaardag. Duurt nog krap twee maanden, maar krijgt ze gewoon eerder. Weet zij veel

9 likes